Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har vært med på et par open beta launch, og dette er vel det verste jeg har opplevd. Blir ikke bedre at GOA sier at et par av dere kan oppleve at ting går tregt. Skulle tro denne dagen kom som et sjokk på de. Mulig dette kunnne skjedd med andre også, men litt info hadde jo ikke skadet. Lurer på om det blir bedre den 18. september?

 

Jeg vet i vert fal en ting og det er at jeg aldri kommer til og kjøpe noe som helst der det står GOA på i igjen.

 

for pokker.. hva for venter du`? er open beta... seff tar ting lang tid, sier seg selv! er fler hundre tusen folk som spammer refresh..

Man forventer at man får det man betaler for, for dette kunne GOA ha gjort mye bedre. Istedet for å starte key registrering flere uker i forveien, så måtte de selfølgelig starte det samme dagen som open beta starter, dermed er det flere hundretusen som prøver å komme inn samtidig og vi går glipp av open beta

 

ossen i gran skauen skal man forvente at over 100 000 spammer F5 knappen som ville dyr? grunn til at de ventet til nå er pga de holdt på med å forbedre account systemet og gjøre klar til head start med item codes osv, DERFOR er registrerings systemet som det er.. samt, kan jo ikke akkuratt simmulere om web servern takler så mye requests på en gang eller, så som i ALLE andre MMO med open beta så er det krøll og helvete de første dagene av OB , sånn er det å sånn kommer det alltid til å være..

Lenke til kommentar

Ser ut som de har gjeninsatt bildeverifiseringsscriptet igjen. Istad fikk jeg bare opp samme bilde hele tiden, nå får jeg en slags loadingbar, men ikkeno kode, og den gamle koden funker ikke lenger. Hvorfor ikke fjerne hele dritten? Lenge siden vi har blitt oppdatert på hva som skjer også. Kan jo hende de har gått hjem for dagen :)

Lenke til kommentar
Jeg har vært med på et par open beta launch, og dette er vel det verste jeg har opplevd. Blir ikke bedre at GOA sier at et par av dere kan oppleve at ting går tregt. Skulle tro denne dagen kom som et sjokk på de. Mulig dette kunnne skjedd med andre også, men litt info hadde jo ikke skadet. Lurer på om det blir bedre den 18. september?

 

Jeg vet i vert fal en ting og det er at jeg aldri kommer til og kjøpe noe som helst der det står GOA på i igjen.

 

for pokker.. hva for venter du`? er open beta... seff tar ting lang tid, sier seg selv! er fler hundre tusen folk som spammer refresh..

Man forventer at man får det man betaler for, for dette kunne GOA ha gjort mye bedre. Istedet for å starte key registrering flere uker i forveien, så måtte de selfølgelig starte det samme dagen som open beta starter, dermed er det flere hundretusen som prøver å komme inn samtidig og vi går glipp av open beta

 

ossen i gran skauen skal man forvente at over 100 000 spammer F5 knappen som ville dyr? grunn til at de ventet til nå er pga de holdt på med å forbedre account systemet og gjøre klar til head start med item codes osv, DERFOR er registrerings systemet som det er.. samt, kan jo ikke akkuratt simmulere om web servern takler så mye requests på en gang eller, så som i ALLE andre MMO med open beta så er det krøll og helvete de første dagene av OB , sånn er det å sånn kommer det alltid til å være..

 

Men likevel så hevded de at det IKKE skulle bli et problem. At de hadde sett igjennom tidligere statestikk på trafikk på siden og mente derfor at ting skulle gå smooth.

 

Det du sier er akkurat hva alle har sagt hele tiden. Folk flest vil ikke forvente at ting går glatt, bortsett fra GOA som tilsynelatende ikke var forbredt på at ting ikke ville gå planlagt.

 

EDIT: Jeg quoter:

"Our website has already been dealing with traffic that makes the expected rush for signups pretty trivial. We get more visits per day that the total number of open beta keys in existence across the world. We have launched major timed events before and we have a lot of experience in making sure that key systems are able to handle the pressure. The account pages are coming, they have been tested thoroughly and we aren't concerned about the stability of the server.
Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Dere som har fått registrert dere, hva gjorde dere for å komme forbi steg 3 og slik a? Bare å sitte å spamme continue helt til det går?

 

De i denne tråden som skryter av at de har kommet til serverbildet er stort sett tidligere betatestere som alltid har hatt tilgang.

 

Ja, det stemmer at det er dem med closed beta som har kommet dit, men skryting ser jeg lite til.

Lenke til kommentar
Poenget er at GOA gikk offentlig ut å hevded at det IKKE skulle bli et problem. At det ikke skulle bli et problem å åpne account sidene noen timer før OB starter etc.

 

Alle utenom GOA visste at det ikke ville gå den veien.

 

Hadde de istedet verdt litt mer ydmyke i sine uttalelser så kunne jeg nok gitt dem litt støtte.

 

det var dette jeg siktet til at GOA sier at alt er klart for open beta. og så kommer dagen og da greier bar noen få personer og registrere seg bare på grunn av at GOA dumme nok til og starte registreringen Same dag som betaen starter det er så uprofesjonelt.

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er postet tidligere men her er engelske serverne, det er fler men de er tyske å slik:

 

Alarielle

Burlok

Ellyrion

Karag Dron

Karag Orrund

Karak Hirn

Worlds Edge Mountains.

Er alle RvR-servere?

 

Alle er "Core"

 

Veldig noob spørsmål, men hvordan kommer jeg videre fra steg to i registreringen? Er ingen "ok" eller "neste" knapp

Om problemet fortsetter, prøv å bruke Opera, ta opp "links" taben (f4) og finn "next" linken. Problemet er nok bare at bildet til knappen ikke loader.

 

Tviler på at dette funker på flash sider.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

Litt info:

 

"We are sure most of you followed our news about the registration page and the patch process so far. During the day some of you have encountered issues with these steps. We are aware of the situation and are working on solutions.

 

As we wrote in previous news connecting to our account system might lead to timeouts (error message 414). The link between the website and our account database needs some optimisation. Our technicians are working on that and, while their work will temporarily slow down the registration process we expect some improvements soon.

 

It might happen that the patcher stops working. The technical teams continue to improve the performance of the patcher and some of their changes might lead to a disconnection between your client and our patch server. In this case please restart you patcher, it will continue its download at the beginning of the last file you downloaded during the disconnection.

 

There has been a misunderstanding about the creation of new accounts. If you already have an account on www.war-europe.com , you don’t need to create a new one and can activate your key directly here.

 

Some of you have received error messages stating that your Open Beta code has expired. We are currently looking for the reason of this error message. Rest assure that your code is definitely valid.

 

We are sorry for the inconvenience and are working hard to improve the whole situation."

Lenke til kommentar

Jeg har account oppe, kan de ikke bare åpne de jævla serverene? :nei:

edit:

Vel da er EU serverne oppe å går. For tidligere betatestere og de som eventuelt har vært heldig.

 

Er ganske så tomt her inne iallefall :p

Shit, de har vært oppe i 10 min uten at jeg har fått det med meg. :D

 

Tviler på at dette funker på flash sider.

Godt poeng.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...