Dj Frost Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Noen som har klart å registrere beta keyen sin? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Begynner å bli mange lesere i denne tråden nå. Slår ikke helt wow launch da men. Mener å huske at den tråden hadde rundt 300lesere. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har vært med på et par open beta launch, og dette er vel det verste jeg har opplevd. Blir ikke bedre at GOA sier at et par av dere kan oppleve at ting går tregt. Skulle tro denne dagen kom som et sjokk på de. Mulig dette kunnne skjedd med andre også, men litt info hadde jo ikke skadet. Lurer på om det blir bedre den 18. september? Lenke til kommentar
storape Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har vært med på et par open beta launch, og dette er vel det verste jeg har opplevd. Blir ikke bedre at GOA sier at et par av dere kan oppleve at ting går tregt. Skulle tro denne dagen kom som et sjokk på de. Mulig dette kunnne skjedd med andre også, men litt info hadde jo ikke skadet. Lurer på om det blir bedre den 18. september? Jeg vet i vert fal en ting og det er at jeg aldri kommer til og kjøpe noe som helst der det står GOA på i igjen. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis dere trykker på snarveien til beta klienten, skjer det noe hos dere da? Jeg kan sitte å trykke 20 ganger etter hverandre, ingenting loader. Hvis jeg derimot velger War.exe så kommer jeg inn i spillet, men det lukker seg automatisk pga. authentication. (Får ikke noen forespørsel.) Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis dere trykker på snarveien til beta klienten, skjer det noe hos dere da? Jeg kan sitte å trykke 20 ganger etter hverandre, ingenting loader. Hvis jeg derimot velger War.exe så kommer jeg inn i spillet, men det lukker seg automatisk pga. authentication. (Får ikke noen forespørsel.) Gå inn i oppgavebehandling (CTRL + ALT +DEL) og avslutt prosessen "warpatch.bin". Hender at den låser seg litt. Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 kommer ikke videre i account creation enn i fane nummer 4 (summary) etter der får jeg bare error 414 :wallbash: Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg har vært med på et par open beta launch, og dette er vel det verste jeg har opplevd. Blir ikke bedre at GOA sier at et par av dere kan oppleve at ting går tregt. Skulle tro denne dagen kom som et sjokk på de. Mulig dette kunnne skjedd med andre også, men litt info hadde jo ikke skadet. Lurer på om det blir bedre den 18. september? Jeg vet i vert fal en ting og det er at jeg aldri kommer til og kjøpe noe som helst der det står GOA på i igjen. Hahahaha patetisk, ÅNEI OPEN BETA VIRKER IKKE PÅ DET TIDSPUNKTET DET BLE SAGT, at det går an å grine SÅ MYE. JAAAAAAAAAAAAAAAA det er ikke godt nok, men å skrive så drastiske ting blir så meningsløst. Beklager at jeg er så frekk, det er bare så nisseteit. Endret 7. september 2008 av Crispin Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har vært med på et par open beta launch, og dette er vel det verste jeg har opplevd. Blir ikke bedre at GOA sier at et par av dere kan oppleve at ting går tregt. Skulle tro denne dagen kom som et sjokk på de. Mulig dette kunnne skjedd med andre også, men litt info hadde jo ikke skadet. Lurer på om det blir bedre den 18. september? Jeg vet i vert fal en ting og det er at jeg aldri kommer til og kjøpe noe som helst der det står GOA på i igjen. for pokker.. hva for venter du`? er open beta... seff tar ting lang tid, sier seg selv! er fler hundre tusen folk som spammer refresh.. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Poenget er at GOA gikk offentlig ut å hevded at det IKKE skulle bli et problem. At det ikke skulle bli et problem å åpne account sidene noen timer før OB starter etc. Alle utenom GOA visste at det ikke ville gå den veien. Hadde de istedet verdt litt mer ydmyke i sine uttalelser så kunne jeg nok gitt dem litt støtte. Endret 7. september 2008 av Zlash Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis dere trykker på snarveien til beta klienten, skjer det noe hos dere da? Jeg kan sitte å trykke 20 ganger etter hverandre, ingenting loader. Hvis jeg derimot velger War.exe så kommer jeg inn i spillet, men det lukker seg automatisk pga. authentication. (Får ikke noen forespørsel.) Gå inn i oppgavebehandling (CTRL + ALT +DEL) og avslutt prosessen "warpatch.bin". Hender at den låser seg litt. Det ligger dessverre ingen prosess med dette navnet =/ Er noe feil? Har satt i gang nedlasting på nytt, i tilfelle registreringen ordner seg. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg husker ikke når, men det var sikkert på wow launch jeg slet med akkurat det samme. Ikke uvanlig. Ikke at jeg sier at GOA er noe annet enn ubrukelig men. Lenke til kommentar
Skrekkugle Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dealen er at registreringa burde vært oppe for mange uker/måneder siden og ikke timer før beta åpner. Da hadde dem sluppet at alle skal gjøre dette på likt for å rekke det. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Selvfølgelig hadde jeg ventet trøbbel, men de kunne vært bedre på info siden. Dessuten, andre har gjort dette før og klart det bedre. I og med at de har hatt så langt tid på seg til å forberede dette så er jeg ikke imponert. Dette er mine subjektive meninger. Endret 7. september 2008 av firberblad Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg har vært med på et par open beta launch, og dette er vel det verste jeg har opplevd. Blir ikke bedre at GOA sier at et par av dere kan oppleve at ting går tregt. Skulle tro denne dagen kom som et sjokk på de. Mulig dette kunnne skjedd med andre også, men litt info hadde jo ikke skadet. Lurer på om det blir bedre den 18. september? Jeg vet i vert fal en ting og det er at jeg aldri kommer til og kjøpe noe som helst der det står GOA på i igjen. for pokker.. hva for venter du`? er open beta... seff tar ting lang tid, sier seg selv! er fler hundre tusen folk som spammer refresh.. Man forventer at man får det man betaler for, for dette kunne GOA ha gjort mye bedre. Istedet for å starte key registrering flere uker i forveien, så måtte de selfølgelig starte det samme dagen som open beta starter, dermed er det flere hundretusen som prøver å komme inn samtidig og vi går glipp av open beta Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Liten tvil om det er en elendig jobb, men spillet kan jo være bra, selv om de som er ansvarlige for registreringa gjør en slett jobb. Og da er det dumt å trekke seg, blæ høres vel ut som en fanboy. Men poenget er vel at jeg er så vant til å bli behandlet elendig i mmorpg, skal man bare sette seg ned å akkseptere det? Vel nei men hva skal man gjøre? Hipp hurra for downtime og problemer med mmorpg, er ikke det halvemoroa? :!: Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dere som har fått registrert dere, hva gjorde dere for å komme forbi steg 3 og slik a? Bare å sitte å spamme continue helt til det går? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nei nei. SPILLET er bra. GoA huser heldigvis bare serverarkitekturen i EU. De har ingenting med utviklingen av spillet. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Dere som har fått registrert dere, hva gjorde dere for å komme forbi steg 3 og slik a? Bare å sitte å spamme continue helt til det går? Jepp, men jeg tror ingen her har fått registrert OB key enda. Når du kommer forbi steg 3 må du sitte å vente i timesvis på en epost som aldri kommer. Og deretter kan du registrere OB key og laste ned en 200mb patch i sneglefart (tok 1.5time for meg). De i denne tråden som skryter av at de har kommet til serverbildet er stort sett tidligere betatestere som alltid har hatt tilgang. Endret 7. september 2008 av Zlash Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hipp hurra for downtime og problemer med mmorpg, er ikke det halvemoroa? :!: Word. Hvor mye bedre vil det ikke føles når du faktisk kommer deg inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå