Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en lvl 36 Slayer, en 17 WH, en 17 SW, og en del diverse andre klasser i forskjellige leveler.. Men veit ikke om jeg vil spille order, syntes destro er mye koseligere.. Men kan prøve å spille litt order først.. Hvilken guild er du med i? Er det muligheter for at jeg kan joine?

 

Edit: På eltharion altså. Mange norske i guilden eller?

Endret av SideburnsKongen
Lenke til kommentar

Jeg er i Death Company, den garantert beste Guilden på community (og sannsynligvis den beste generelt også). Det er meg og én annen nordmann der, ellers er det (hyggelige og morsomme) folk fra alle land. Dog må man være 40/60 for å joine sist jeg sjekket :( Selv om du sikkert kan komme inn ved å være pro :D Guilden er ganske streng, du bør som regel være med på RvR når det er et Guild WB up and running, og folk blir kicket etter 5 dagers fravær. Ellers er The Valour Legion (og jeg tror også BANDA) gode valg. Bohemia er bra, men jeg tror de fleste der er tsjekkere. Uglegutt får utdype på Destro-sida. :)

Endret av Emoel
Lenke til kommentar
Ok, men da gir jeg faen i det. :p Orker ikke det stresset der, skal bare slappe av og ta det rolig. Spilte veldig aktivt på slayeren, og orker ikke det igjen, har begynt å jobbe, og må opp kl 05 om morran, så orker ikke det.

Ja, kan være greit hvis du skal ta det med ro. Prøv TVL :)

 

Takk Uglegutt, og er enig angående Aion. Grafikkhorespill, har jeg hørt.

Lenke til kommentar

K8P-folk sier "dra til Norn, Eltharion dør". Faktum er at Eltharion hadde blitt dritbra med transfers.. :/ Så ja, kom til Eltharion! Hvis du er mann da, hvis du er PvE-carebear eller rett og slett ikke har baller kan du vurdere Norn :p Har hørt rykter om at en bra Order Guild kommer til Eltharion, så får Death Company endelig lagkamerater (jeg komer ikke lenger til å forsvare The Valour Legion, de er en gjeng tullinger). Uansett hvordan det blir, har jeg det fremdeles morsomt med spillet.

 

For å svare mer direkte:

Jeg har det bra på Eltharion

Destro dominerer (men får ikke utrettet stort, muhaha)

Vi trenger folk!

Lenke til kommentar
Elitist guild med rr requirements :p

 

 

meh, ser din :p der men dette guildet er ikke spes elitist.. eneste grunnene til at vi kjører rr 60 er for att vi har blitt litt for store og for å skremme bort idiotene som bare vil ha turbo mount :p om man får en member til å sponse application går det som regel ganske smerte fritt :) selfølgelig er vi ute etter bra spillere men aktivitets nivået er like viktig.. elitist - nei, no life - ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...