Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, tenker på å starte med war igjen. Lurer litt på hva som er den mest skilla destru classen? altså på vanskelighetsgrad. Hva er den som healer mest, har best aoe, best single target dps. Hvilken class er minst spilt? og hvor lang tid tar det og nå lvl 40?

Takk:D

Lenke til kommentar
Hei, tenker på å starte med war igjen. Lurer litt på hva som er den mest skilla destru classen? altså på vanskelighetsgrad. Hva er den som healer mest, har best aoe, best single target dps. Hvilken class er minst spilt? og hvor lang tid tar det og nå lvl 40?

Takk:D

 

Klassene til Destro slik jeg opplever dem:

 

Tanks:

 

Chosen: Den beste tanken til Destro, kansje den beste i spillet. Har bra auraer, er god i PvE tanking og har veldig god utility i PvP.

 

Black Orc: Midt på treet. Ok til PvE tanking, ok i PvP, har mest burst dmg hvis du ønsker å være two hander specc, uten å ofre all survivabilityen.

 

Blackguard: Den beste PvE tanken til Destro, har liten utility i PvP og er betraktet som den dårligste tanken i spillet. (mange mener den er helt ødelagt som klasse, men er ikke enig, har selv en BG alt)

 

RDPS:

 

Sorceress/Sorcerer: Beste DPS til Destro, har også god AoE, selv om AoE fikk en "blanket nerf" for litt siden.

 

Squig herder: Også god DPS, vil si den beste til single target, men er nok litt påvirket av at min main er SH. Har god utility, med debuffing etc, god survivability om du speccer for det.

 

Magus: Dårligste DPS klassen til Destro, ble totalt ødelagt av siste patch, ikke roll denne.

 

MDPS:

 

Choppa: Beste MDPS til Destro. Bra dmg.

 

Witch Elf: Helt ok, ikke på langt nær så god som order sin "mirror", Witch Hunteren.

 

Marauder: Gimped klasse, har alltid vært gimped egentlig. Ikke roll denne. Eneste den er god til er duels, hvis du har det beste gearet i spillet. :p

 

Healers:

 

Disciple of Khaine: Beste healeren til Destro fortsatt, ihvertfall AoE, om du speccer for å overleve og bruker chalice for SE regen. Går du MDPS mode med denne, ler folk av deg.

 

Shaman: Omtrent like god som DoK, bra healing både AoE og single target.

 

Zealot: "Dårligste" healeren til Destro, på grunn av merkelige specialization trees, men fortsatt ok, ingen av healerene er egentlig dårlige.

 

Edit: Leifs

Endret av Uglegutt
Lenke til kommentar
haha din kødd emoel.

 

Brukte banner blessing for å komme meg inn, men dreit på draget og tok ned banneret for tidlig, insta døde når banner blessingen forsvant :p

Hahahaha jeg ropte på Vent:"SQUIGGY, KILL THAT SQUIGGY" :D Prøvde for så vidt å drepe deg ganske mange ganger i går uten hell, gz :( Kom Order seg til IC? JEg måte dra da vi siega The Maw, skulle spise ute med foreldrene mine.. Nå mangler jeg bare 1 & 1/2 RR til 4/3 Warlord/DP, og da skal jeg begynne å specce RCrit%! Fear the DPS!

Endret av Emoel
Lenke til kommentar
haha din kødd emoel.

 

Brukte banner blessing for å komme meg inn, men dreit på draget og tok ned banneret for tidlig, insta døde når banner blessingen forsvant :p

Hahahaha jeg ropte på Vent:"SQUIGGY, KILL THAT SQUIGGY" :D Prøvde for så vidt å drepe deg ganske mange ganger i går uten hell, gz :( Kom Order seg til IC? JEg måte dra da vi siega The Maw, skulle spise ute med foreldrene mine.. Nå mangler jeg bare 1 & 1/2 RR til 4/3 Warlord/DP, og da skal jeg begynne å specce RCrit%! Fear the DPS!

Haha. Var ganske godt dottet opp, mistet ca 8000HP i det øyeblikket jeg tok ned banneret!

 

Jeg har 4DP/3WL, mest fordi DP bonusene til SHs er MYE bedre enn WL bonusene. Må gjøre noen city stage 2 PQs nå hvis de får fikset alle bugsa. Vil ha WL chest, shoulders og helm. Er 92% til RR69 nå, så antar jeg får dinger i kveld.

 

Nei.

 

Vi kom oss ikke til Altdorf heller..

 

 

The Maw var vittig.

 

Først wipa vi dere lett, så ble vi stående AFK til det var 5 minutter igjen, så wipa dere oss og ville tatt fortet om ikke Lorden var unattackable :D

 

Det samme skjedde i Reikwald før og etter forresten. Mesteparten av Order logget etter The Maw fadesen tror jeg.

 

Fikk noen kbs på Mephiston i går, det føles alltid godt :D

Endret av Uglegutt
Lenke til kommentar
Hei, tenker på å starte med war igjen. Lurer litt på hva som er den mest skilla destru classen? altså på vanskelighetsgrad. Hva er den som healer mest, har best aoe, best single target dps. Hvilken class er minst spilt? og hvor lang tid tar det og nå lvl 40?

Takk:D

 

Klassene til Destro slik jeg opplever dem:

 

Healers:

 

Disciple of Khaine: Beste healeren til Destro fortsatt, ihvertfall AoE, om du speccer for å overleve og bruker chalice for SE regen. Går du MDPS mode med denne, ler folk av deg.

 

Hei tenker å gå healer på denne, har du noen tips liksom? hvordan funker det? hva gjør man? osv. fortell om classen:D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hei, tenker på å starte med war igjen. Lurer litt på hva som er den mest skilla destru classen? altså på vanskelighetsgrad. Hva er den som healer mest, har best aoe, best single target dps. Hvilken class er minst spilt? og hvor lang tid tar det og nå lvl 40?

Takk:D

 

Klassene til Destro slik jeg opplever dem:

 

Healers:

 

Disciple of Khaine: Beste healeren til Destro fortsatt, ihvertfall AoE, om du speccer for å overleve og bruker chalice for SE regen. Går du MDPS mode med denne, ler folk av deg.

 

Hei tenker å gå healer på denne, har du noen tips liksom? hvordan funker det? hva gjør man? osv. fortell om classen:D

Er du i en gruppe, så skal du sørge for at de andre i gruppen din ikke dør. :tease:

Lenke til kommentar
Hei, tenker på å starte med war igjen. Lurer litt på hva som er den mest skilla destru classen? altså på vanskelighetsgrad. Hva er den som healer mest, har best aoe, best single target dps. Hvilken class er minst spilt? og hvor lang tid tar det og nå lvl 40?

Takk:D

 

Klassene til Destro slik jeg opplever dem:

 

Healers:

 

Disciple of Khaine: Beste healeren til Destro fortsatt, ihvertfall AoE, om du speccer for å overleve og bruker chalice for SE regen. Går du MDPS mode med denne, ler folk av deg.

 

Hei tenker å gå healer på denne, har du noen tips liksom? hvordan funker det? hva gjør man? osv. fortell om classen:D

Er du i en gruppe, så skal du sørge for at de andre i gruppen din ikke dør. :tease:

lol, no shit

Lenke til kommentar

Hoho, tidenes dag i går. Sang hurra for deg mange ganger for en franskmann i guilden (Clemence) på ventrilo, og holdt på til halv 2 med å loke rundt og ødelegge for dere :p Logga dere av? Så ikke noe mer av deg, Danzka og Theoddone etter vår run-in rett nord for Praag MG (SW-en der er også norsk, hehe). Savnet dere :( JEg har også begynt med Dammaz Kron, sykt avhengighetsskapende!

Endret av Emoel
Lenke til kommentar
Hoho, tidenes dag i går. Sang hurra for deg mange ganger for en franskmann i guilden (Clemence) på ventrilo, og holdt på til halv 2 med å loke rundt og ødelegge for dere :p Logga dere av? Så ikke noe mer av deg, Danzka og Theoddone etter vår run-in rett nord for Praag MG (SW-en der er også norsk, hehe). Savnet dere :( JEg har også begynt med Dammaz Kron, sykt avhengighetsskapende!

 

SW'en Laendras eller hva det var? Har +10KBs på ham nå :D

 

Vi logget ikke av, men gjorde mest scens i går. Blir litt slitsomt å slåss mot zergen etter hvert.

 

Det som er bra/dumt med Dammaz Kron er at kb counten resetter seg etter hver patch. Bra når det gjelder BWs som har +20 kbs på deg, kjedelig når det er omvendt. Etter AoE nerf patchen er det ikke mange som jeg har negative KBs på heldigvis, bare noen BWs som Xysticus/Snapsen som alltid kjører tight bombingsquad setups. Og Mokah/Sandzibar som spammer/spammet festering Arrows med opptil 5k critical hits. :D

 

Suicider gjerne for å få KB på deg forresten :D

Lenke til kommentar
SW'en Laendras eller hva det var?

Jepp. Det er alt-en til Narlin (AM), hvis du kan huske ham.

 

Xysticus som alltid kjører tight bombingsquad setups

Jeg er Xysticuz bombing crew <3

 

Suicider gjerne for å få KB på deg forresten :D

:D

Husker ham :)

 

Tok en tur til LV i dag, og jammen droppet Swift Firin' Twanga til meg :) Første forsøk etter den begynte å droppe igjen med den nye patchen. Så fant jeg en Odjira til 100g på AH etterpå. :) (Hos Destro pleier de å gå for 500+)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...