Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Da vet jeg hva jeg har å gjøre :D

 

Hehe, så Hundjaevel(?) Stabbin'-specca i et SC forleden, funka ikke sååå bra:P

Det funka faktisk sånn passelig ok, kan tenke meg det var ganske bra før AoE nerfen. Dårlig burst dmg, men var som regel blant de tre med mest dps i scens. Det var ganske kjedelig på den annen side. One button spam.

 

Jeg spiller på Eltharion, men hvis du ikke liker å være underdog bør du holde deg unna, destro har overtaket der nå. Det endrer seg vel etter hvert, men...

 

Synes ikke dere er så veldig underdogs. Det er forholdsvis balansert, med en liten fordel Destro for øyeblikket. Begge sider har vært i hverandres byer de siste par ukene.

 

 

Meh, liker litt motstand! Ihvertfall bedre enn å være totalt dominerende.. Vi finner ihvertfall RvR når vi føler for det, dersom destro er flere..?

 

Men hva syns du? Rune Priests er nice siden jeg liker å heale, men har også lyst til å prøve BW :o

AM er den baste single target healeren i spillet, WP er den beste group healeren og hvis du speccer riktig blir du så godt som umulig å drepe. Trenger ikke mer enn 800 Willpower med WP fordi healingen deres ikke har så mye stat contribution. Er ikke vanskelig å stacke 4 - 500 toughness, 3,5k armor og 9,5k health, sammen med aoe detaunt blir du en hard nøtt å ta. Trenger vel og merke sentinel/Darkpromise gear før du kan få såppass mye armor.

 

Ja WP er den mest op classen i spillet fortsatt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Meh, liker litt motstand! Ihvertfall bedre enn å være totalt dominerende.. Vi finner ihvertfall RvR når vi føler for det, dersom destro er flere..?

 

Men hva syns du? Rune Priests er nice siden jeg liker å heale, men har også lyst til å prøve BW :o

AM er den baste single target healeren i spillet, WP er den beste group healeren og hvis du speccer riktig blir du så godt som umulig å drepe. Trenger ikke mer enn 800 Willpower med WP fordi healingen deres ikke har så mye stat contribution. Er ikke vanskelig å stacke 4 - 500 toughness, 3,5k armor og 9,5k health, sammen med aoe detaunt blir du en hard nøtt å ta. Trenger vel og merke sentinel/Darkpromise gear før du kan få såppass mye armor.

 

Ja WP er den mest op classen i spillet fortsatt :p

 

 

Jau, har jo allerede en Shaman, så jeg tror ikke jeg går for AM for å si det sånn :p vil prøve noe nytt, og er lei av destro tbh.. Syns du jeg heller bør gå for WP altså?

Prøvd den et par ganger i tier 1, likte IKKE å være avhenging av å gjøre dmg for å heale noe som helst.. spesielt ikke som melee :p Har sett noen WP's som vi trengte 5 personer for å få felt, men skjønner ikke hvordan det kan gå til. Hva med BW's? Mest spilte classen her og tenker jeg? :p

Lenke til kommentar
Du har vel rett. Men dere er fler!!!11 :D

Ja det er sant, vi har en ganske stor pop fordel for øyeblikket. Flaks for dere at den er så uorganisert at vi ikke klarer å komme til city stage 2. Har logget r28 BG'en min hver gang sammen med guildet for å vinne city scens og dermed locke til stage 2, men no defence equals best defence. Uten scen pops er det umulig.

 

Jau, har jo allerede en Shaman, så jeg tror ikke jeg går for AM for å si det sånn :p vil prøve noe nytt, og er lei av destro tbh.. Syns du jeg heller bør gå for WP altså?

Prøvd den et par ganger i tier 1, likte IKKE å være avhenging av å gjøre dmg for å heale noe som helst.. spesielt ikke som melee :p Har sett noen WP's som vi trengte 5 personer for å få felt, men skjønner ikke hvordan det kan gå til. Hva med BW's? Mest spilte classen her og tenker jeg? :p

Hadde selv en WP som jeg likte å spille som melee healer, selv om du er helt ubrukelig sammenliknet med en healbot WP i en gruppe/WB. Når du får deg en epic tome med +8RF regen er du ikke avhengig av å gjøre skade for å heale lengre.

 

Synes uansett healbotting er grusomt kjedelig selv...

 

BWs er nerfa en del med AoE nerfen, de er fortsatt den beste DPS klassen til Order, men er selvfølgelig avhengig av å være i en god gruppe/ha en pocket healer tilgjengelig. Uten det er det bare frustrerende. De er ikke godmode dps lengre heldigvis.

Lenke til kommentar
Du har vel rett. Men dere er fler!!!11 :D

Ja det er sant, vi har en ganske stor pop fordel for øyeblikket. Flaks for dere at den er så uorganisert at vi ikke klarer å komme til city stage 2. Har logget r28 BG'en min hver gang sammen med guildet for å vinne city scens og dermed locke til stage 2, men no defence equals best defence. Uten scen pops er det umulig.

 

Jau, har jo allerede en Shaman, så jeg tror ikke jeg går for AM for å si det sånn :p vil prøve noe nytt, og er lei av destro tbh.. Syns du jeg heller bør gå for WP altså?

Prøvd den et par ganger i tier 1, likte IKKE å være avhenging av å gjøre dmg for å heale noe som helst.. spesielt ikke som melee :p Har sett noen WP's som vi trengte 5 personer for å få felt, men skjønner ikke hvordan det kan gå til. Hva med BW's? Mest spilte classen her og tenker jeg? :p

Hadde selv en WP som jeg likte å spille som melee healer, selv om du er helt ubrukelig sammenliknet med en healbot WP i en gruppe/WB. Når du får deg en epic tome med +8RF regen er du ikke avhengig av å gjøre skade for å heale lengre.

 

Synes uansett healbotting er grusomt kjedelig selv...

 

BWs er nerfa en del med AoE nerfen, de er fortsatt den beste DPS klassen til Order, men er selvfølgelig avhengig av å være i en god gruppe/ha en pocket healer tilgjengelig. Uten det er det bare frustrerende. De er ikke godmode dps lengre heldigvis.

 

De er fremdeles OP spør du meg :D Kunne tenkt meg å prøve både RP, WP og BW :p men det blir fort litt mye ;o noen forslag?

Lenke til kommentar

Spill dem til level 10-11 (eller 20 hvis du gidder), det gir meg ofte følelsen av om jeg liker klassen eller ikke :) Jeg ville valgt WP fordi den kan gjøre så mye forskjellig, men det er jo helt subjektivt ;)

 

Dritbra rvr i dag. Forsvarte South Keep i Praag med et halvt WB mot to WBs, eide dem hardt :D Håper du var der Uglegutt :p Sjekk vår supre Tank Wall!

post-114048-1250717436_thumb.jpg

Endret av Emoel
Lenke til kommentar
hvordan er shamans no i forhold til før 1.3? merker dere som spiller de, spiller mot de eller med de noen forskjell? utdyp gjerne. Og hvordan er dmg?

 

Det er en klar forbedring på damage, og vi har fått mange nye skills + forbedringer og justeringer på gamle. Hele path of "Da Green" er omgjort, så nå er den en hybrid type, som fokuserer på life leak og greier og greier. Noe mer? :D

 

+, jeg har bestemt meg for å rerolle på eltharion. Noen som er interessert i å lvle opp med evt. en alt på order siden med meg? :) Hjelper alltid med litt selskap! ^^,

Lenke til kommentar
Spill dem til level 10-11 (eller 20 hvis du gidder), det gir meg ofte følelsen av om jeg liker klassen eller ikke :) Jeg ville valgt WP fordi den kan gjøre så mye forskjellig, men det er jo helt subjektivt ;)

 

Dritbra rvr i dag. Forsvarte South Keep i Praag med et halvt WB mot to WBs, eide dem hardt :D Håper du var der Uglegutt :p Sjekk vår supre Tank Wall!

Hvis jeg hadde vært der hadde du merket det ;)

Lenke til kommentar
Hvis jeg hadde vært der hadde du merket det ;)

Haha, ja, jeg så deg ikke. Du var bare i sonen litt før, så jeg tenkte kanskje... Hehe, husker jeg så Theoddone ri rundt alene, så stikker jeg rundt hjørnet etter ham, bare for å bli møtt av ham + deg + en Sorc :p Da snudde jeg fort :D

 

+, jeg har bestemt meg for å rerolle på eltharion. Noen som er interessert i å lvle opp med evt. en alt på order siden med meg? :) Hjelper alltid med litt selskap! ^^,

Jeg orker ikke begynne helt fra starten; men når du kommer litt opp i level har jeg flere alts i ulike levels jeg gjerne vil spille :)

Endret av Emoel
Lenke til kommentar
Jeg orker ikke begynne helt fra starten; men når du kommer litt opp i level har jeg flere alts i ulike levels jeg gjerne vil spille :)

 

hehe, den er grei! ;D

Ladge en BW i går, kommer til å variere mellom BW og RP ettersom hva jeg føler for å spille :p Legg til Spamela (Anderson) om du gidder :D Hvilke lvler snakker vi da? =p

Lenke til kommentar

Så, hva synes dere om 1.3.1? Det er jo rene helvetet. Secondary ramps ser kule ut, men tar fra små grupper muligheten til å stoppe zergs. Add-ons resetter seg etter hver log-out, jeg blir stuck enda mer enn før. Under Altdorf spawnrt alle Orders i Destro spawn når de gikk inn i sonen. Etter SCs blir folk av og til teleportert til T1 (Ekrund, Nordland, etc.). Jeg synes de må begynne å fokusere på content, som f.eks fiksing av set-piece stats (men hvem gjør ikke det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...