Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trodde også at å være innom alle "delene" av et keep siege høynet sjangsen for bra contribution, det har også vært spekulert i om man gjør en roll når man "zoner in", det har vært spekulert i om det hjelper å være først inn i "keep objective zone", det har vært spekulert i om tiden man har vært til stede i keep zone gjør noe med contribution roll.

 

Likevel kan man komme inn i keep zone ett sekund før det capper og få 500 i contribution.

 

Vennligst forklar det.

 

(I disse dager må man for såvidt være i en gruppe der noen har gjort skade/healet noen som har gjort skade på keep lord for å være "eligable for contribution".)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri fått mer enn 50 contribution når jeg har kommet med det siste sekundet og det har skjedd mange ganger, så om du har fått 500 fra de siste sekundene så kan jeg ikke forklare det.

 

Jeg har vært med når jeg måtte være alene pga fullt wb, men har fått høy contribution fra å være på ram.

Lenke til kommentar

Nå snakket jeg forsåvidt bare om akkurat den ene dagen da. Har tatt over keeps litt mer enn 5 ganger :p Var bare akkurat denne hendelsen på en dag jeg trakk fram.

 

Men jeg har merka det jevnt over, at så lenge jeg kommer meg raskt på en ram, så får jeg en god del contrib uansett.

 

Husk at selvom man er på ram, så er man bare 1 av 4 personer. Hvis man ikke er med på ram nr 2 så kan det da være eventuelt 8 personer som kjemper om hvem som får mest contrib, og da kan du være uheldig og havne nederst. Alle kan ikke få 500. Hvertfall ikke om det er 9 fulle warbands som det var for en tid siden.

Endret av Beef Supreme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...