Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter ikke hvorfor folk som sier de har så lyst til å teste spillet ikke bare kjøper det.... koster no under 200 kr for en normal ver av spillet. 

 

Det er det samme som du tar med dama på kino, men her har du så mye underholdning du bare klarer i 30 dager inkludert i prisen. Det er no ikke snakk om store pengene. 

 

Alle har råa til å "satse" 200 kr. liker du det ikke så har du ikke godt konkurs, det skal jeg låve deg. 

Lenke til kommentar
Sorceror/Bright Wizard = easymode

 

Støter du på hvilken som helst MPDS class er du ferdig. :p

 

enig, tror ikke uglegutt har spillt så mye sorc/BW. har vel bare møtt noen som eide han.

 

 

 

 

Sorc/BW er nesten avhengig av å ha en pocket healer, har du det er du ganske imba ja. men uten en pocket healer skal det faktisk veldig lite til for å drepe en BW. har selv aldri spillt verken sorc eller BW men har drept mange BW og har et par sorc i guild som klager etter de vart nerfa.

 

En god sorcerer er slett ikke noe free kill. Massiv dps og 7s disable/disarm er bare noe av hva man har å rutte med.

og hvor mange har ikke silence?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Sorceror/Bright Wizard = easymode

 

Støter du på hvilken som helst MPDS class er du ferdig. :p

 

enig, tror ikke uglegutt har spillt så mye sorc/BW. har vel bare møtt noen som eide han.

 

 

 

 

Sorc/BW er nesten avhengig av å ha en pocket healer, har du det er du ganske imba ja. men uten en pocket healer skal det faktisk veldig lite til for å drepe en BW. har selv aldri spillt verken sorc eller BW men har drept mange BW og har et par sorc i guild som klager etter de vart nerfa.

 

En god sorcerer er slett ikke noe free kill. Massiv dps og 7s disable/disarm er bare noe av hva man har å rutte med.

og hvor mange har ikke silence?

Har spilt til lvl 40 med en BW, etter de ble nerfa også, synes fortsatt det er easymode. Hvis du er med i et nogenlunde ok guild er du garantert bra teamplay, og da er BWs easymode. Synes det ble kjedelig og lite utfordrende å stå på lang avstand og spamme spells. Men ja, jeg har også blitt grundig eid av BWs/Sorcerors :p

 

Støter du på de fleste WEs er du ferdig, det skal jeg være enig i, de er rimelig vanskelige å få has på.

 

Jeg spiller en melee healing WP (Wrath/Grace), og det er ganske utfordrendel siden du har dobbelt så mye å holde styr på med defensive og offensive targets.

 

Salvation speccet WPs er også easymode siden du bare kan stå i bakgrunnen og ignorere melee/heal mekanikken hvis du har en ok bok og hammer. Håper de nerfer salvation treet og buffer wrath/grace trærne litt.

Lenke til kommentar

Ok det er for lite aktivitet her:P

 

Engineers; Hvordan er dere specced? Jeg går Grenadier, da jeg finner det overall mest effektivt (+ det eneste som duger i PvE). Har specca Grenadier til Napalm og Rifle til Crack Shot (Stopping Power er veldig kjekk å ha). Grenadier er også veldig hendig i Keep Siege/Defense, særlig Defense (prøvd acid+frag+napalm+self destruct + UF foran en Tank Wall Bottleneck ved lord? <3<3)Noen som er Rifleman og har gode erfaringer? Hvordan er spillestilen?

 

Dette spørsmålet går her fordi Engineer-tråden jeg oppredte døde.

Lenke til kommentar

Jeg selv går Rifleman fordi jeg mener det er specced du får mest ut av. Crack shot som gir disarm og snipe som gir 150ft range. I tillegg er Moral 4 som du får gjennom Rifleman utrolig bra. Så må man ikke glømme den ekstra knock-back som man får med hip shot.

 

Får du den opp er det bare å finne en gruppe der healers står å bare slå deg løs. Nå som jeg er ferdig med Rifleman så blir jeg å putte noen points i grandaier sånn at jeg får bedre AoE effekt ut av granatene.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Ja WAR forumet har jo dødd helt ut. Aktiverte kontoen min igår jeg og tok turen innom. Tok opp igjen RP'en min på lvl 21 på Dragonback. Servern virker jo helt død. Tror jeg så 2 personer iløpet av de 2 timene jeg var online og questet. Prøvde å få litt kontakt på region chat,men var ikke fler en 2 stk som tok til tale der heller. Tok til slutt hatten min og gikk, da det å soloqueste med en RP er ubeskrivelig kjedelig.

Har de fremdeles ikke innført en global chat? Spillet kunne virkelig trengt det slik det er nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...