Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

... Inflasjonen i epic gear og en ødelagt økonomi samt de andre grunnene nevnt ovenfor gjør at jeg tror enda fler vil gå over til Warhammer.

Slike utviklinger er kjipt og sikkert Blizzards (og andres) mareritt. De mekanismene jeg har sett som fungerer når det gjelder utstyr er å ha et såpass stort utvalg av høykvalitets ting & tang at det ikke finnes èn som er best, men utrustningen må tilpasses spillestilen. Da blir det også fart på økonomien når folk må justere hele tiden og kanskje ha flere sett. Så langt ser det ut som om WAR har 3 alternativer: sjeldne random drops, PQ ting og Renown Gear. Det fjerde blir sikkert middels utstyr forsterket med talismaner. Om mangfoldet er stort nok og enkelt ting ikke stikker seg altofr mye ut, blir det morsomt. Ingen "fasit" løsning, like karakterer, og noe blir kanskje tilogmed valgt på basis av utseende. Det hadde vært gøy :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva har skjedd med serverne? Det har vært økende lag fra før helga og ting bedret seg absolutt ikke etter restart (på min server) igår. Ser flere klager over horibel lag, så det er nok ikke kun meg og min server. Scenarios er en vits nå. Spillere "teleporter" hele tiden og du står der å slår i lufta som en dust. Spells nekter fyre av før det plutselig er out of range eller noe. Morale spells kan du bare glemme, de virker ikke uten en halvtime trykking på knappen som en gal.

Lenke til kommentar
Det er nok desverre noe som kan skje med alle MMO's i startfasen. Synes WAR har hatt en ganske feilfri launch så langt.

 

Eneste negative er den irriterende queuen og lagspikes, men jeg tror ikke det varer noe særlig lenge. Ser for meg at det er over om en uke eller to.

Det er hardt liv for en healer iallefall. Må stå rolig i 3-4-5-6-7 sekunder etter jeg har kastet en heal, før den healer. Utrolig frustrerende, i og med at jeg burde være på rømmen til en hver tid. I tillegg så veit du aldri hvor mye lag det er, og om tanken overlever kampen eller ikke. Det værste er at det er så utrolig tilfeldig, en runde er det perfekt, og en annen er det helt for fer del ig.

Lenke til kommentar

Hvordan ligger spillet an fps messig for oss med ikke så kraftige pcer? I wow ligger jeg på 25-55 fps, men når det blir store world pvp raids med 70-100 folk som sloss i "den virkelige verden" faller jeg ofte ned til 5-15 fps, men i Av som er en instance battleground med 80 folk kan jeg spille med helt grei fps.

 

Så kan jeg takle de store krigene her selv om jeg ikke gjør det i wow? Jeg regner med at spillet er optimalisert bedre på dette en wow siden utviklerne har bergent på store kamper i det fri siden starten av?

Lenke til kommentar
Det er nok desverre noe som kan skje med alle MMO's i startfasen. Synes WAR har hatt en ganske feilfri launch så langt.

 

Eneste negative er den irriterende queuen og lagspikes, men jeg tror ikke det varer noe særlig lenge. Ser for meg at det er over om en uke eller to.

Det er hardt liv for en healer iallefall. Må stå rolig i 3-4-5-6-7 sekunder etter jeg har kastet en heal, før den healer. Utrolig frustrerende, i og med at jeg burde være på rømmen til en hver tid. I tillegg så veit du aldri hvor mye lag det er, og om tanken overlever kampen eller ikke. Det værste er at det er så utrolig tilfeldig, en runde er det perfekt, og en annen er det helt for fer del ig.

Dette er et problem som kun du har. Hadde dette faktisk vært et problem så hadde det vært et known issue. Ikke at jeg tror deg da.

Lenke til kommentar
Dette er et problem som kun du har. Hadde dette faktisk vært et problem så hadde det vært et known issue. Ikke at jeg tror deg da.

Øhh? Neivel. Nesten hele guildet vårt har hatt problemer noen dager. Men da går jeg vel ut ifra at du tror vel ikke oss eller? I og med at vi tjener godt på å sitte inne på diskusjon.no å fortelle om hvordan det oppleves. Siden Mythic leser dette forumet og tar til seg tilbakemeldinger her ifra. Hvorfor i huleste skulle jeg velge å lyve om det?

Lenke til kommentar
Dette er et problem som kun du har. Hadde dette faktisk vært et problem så hadde det vært et known issue. Ikke at jeg tror deg da.

Øhh? Neivel. Nesten hele guildet vårt har hatt problemer noen dager. Men da går jeg vel ut ifra at du tror vel ikke oss eller? I og med at vi tjener godt på å sitte inne på diskusjon.no å fortelle om hvordan det oppleves. Siden Mythic leser dette forumet og tar til seg tilbakemeldinger her ifra. Hvorfor i huleste skulle jeg velge å lyve om det?

Fordi 3 - 7 sekunder er overdrevet lenge og totalt uspillbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...