Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tydeligvis så har du aldri vært med i open beta før...

første dag av beta/release = massive lag, bugs , web side som faller ned støtt og stadig, server dør en million ganger, login server crasher osv osv osv..

tenk deg selv.. det er et hav av mennesker som garantert sitter å spammer F5 på wow-europe siden, er du klar over hvor stor belastning det er for web serveren? for å ikke snakke om, når vi får registrert så blir login servern bombadert av folk som vil logge inn

Du mener vel www.war-europe.com :)

tydeligvis så har du aldri vært med i open beta før...

første dag av beta/release = massive lag, bugs , web side som faller ned støtt og stadig, server dør en million ganger, login server crasher osv osv osv..

tenk deg selv.. det er et hav av mennesker som garantert sitter å spammer F5 på wow-europe siden, er du klar over hvor stor belastning det er for web serveren? for å ikke snakke om, når vi får registrert så blir login servern bombadert av folk som vil logge inn

Du mener vel www.war-europe.com :)

lol ja :p

edit: fixa

Endret av MrDarkey
vell når jeg starta klienten lasta den ned en liten patch...

Samme her ;)

Noen som har sett noen utalelser fra spillutviker om hva som skjer med registreringa og når det eventuellt er i orden igjen ?

Edit : fant denne posten Her! Fant iallefall en offentlig utallelse der :)

Endret av Pawndus
litt rart detta her... fjerna de accountene som ble laga fra før eller er de der enda?

jeg kom meg inn med min cb konto, m

tenker på, hvis du laga en account før systemet ble oppgradert, uten en registrert key på accounten, ble den accounten sletta eller ikke? for dama prøvde nettopp å registerere og fikk "user name in use" og hu skrev inn den samme infoen som accounten hu hadde før "upgraden"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...