Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Noen kjappe spørsmål. Burde det ikke være slik at når man quester i gruppe, så burde man slippe å trenge å "dobbelplukke" ting? Det er smått irriterende, når man må vente på at ting respawner slik at andremann også kan få med seg questet.

 

Er det mulig å linke items i chat? Ser ikke slik ut, og det er jo ganske greit å ha. Selv om man slipper "dirge"-scenarioer (som ikke kommer til å skje fordi det ikke er noe regional/world-chat).

 

Etter å levlet en White Lion til rank 7, en bright wizard til rank 7, så endte jeg opp på en swordmaster og storkoser meg med den. Det virker som det er overcrowded av bright wizards (grupperinger med nesten bare bw, helt lag i scenario med bare bw). Kanskje det bare var for tidlig i rank til å konkludere med noe slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bright Wizard virker som en uhyre populær klasse ja, det kan vell ha noe å gjøre med at den tar noe sinnssykt med damage og er veldig god i RvR, hvert fall om du går rundt i en gruppe med 2-3 Bright Wizards og en healer så har jo nesten ingen kjangs til å ta ned gruppa? Er jo også en vanvittig range på spellsa, du kan jo stå milevis unna motstanderen og bombandere de med diverse spells?

 

Samtidig så har Bright Wizard noen av de mest polerte og beste animasjonene i spillet (min mening) og det er mange andre klasser som rett og slett har crappy animasjoner til sammenligning.

 

 

Når det gjelder linking av items så er det vell en slags addon for det på Curse.com, hvorvidt den fungerer noe spesielt bra aner jeg ikke.

 

Angående dobbelplukking av quest items så er det typisk for så godt som samtlige MMO-spill jeg har vært borti, like irriterende hver gang egentlig :(

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Angående Bright Wizards: De er utrolig irriterende i grupper. Vi møtte en Order pug som hadde 5 BWs i et T2 scenario. Vi var en gruppe guildies som i alle foregående kamper kjørte over Order, men skaden 5 BWs gjorde sammen med et par healere gjorde det helt umulig for oss å vinne. Tror vi tapte 500 / 20 eller no sånt.

Lenke til kommentar
Angående Bright Wizards: De er utrolig irriterende i grupper. Vi møtte en Order pug som hadde 5 BWs i et T2 scenario. Vi var en gruppe guildies som i alle foregående kamper kjørte over Order, men skaden 5 BWs gjorde sammen med et par healere gjorde det helt umulig for oss å vinne. Tror vi tapte 500 / 20 eller no sånt.

Umulig å vinne mot BWs? Neppe.

Lenke til kommentar
Angående Bright Wizards: De er utrolig irriterende i grupper. Vi møtte en Order pug som hadde 5 BWs i et T2 scenario. Vi var en gruppe guildies som i alle foregående kamper kjørte over Order, men skaden 5 BWs gjorde sammen med et par healere gjorde det helt umulig for oss å vinne. Tror vi tapte 500 / 20 eller no sånt.

 

Da må dere rett og slett ha gjort noe feil. Fokusert damage, og BW's går ned SINNSYKT fort. Jeg spiller zealot, og BW's er omtrent de eneste jeg klarer å ta ned på egen hånd med min utrolig begrensede damage. Dessuten burde alle stacke så mye elemental resistance som mulig, for å unngå de sinnsyke critsene. Husk også å fjerne dot's fra BW's - jeg vet at ihvertfall både Zealot og Shaman kan gjøre dette.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at PVP er noe jeg så langt har brydd meg lite med i mmorpg, men i War er det så utrolig enkelt å ha det skikkelig gøy. Bare ikke når alle du har på laget ikke skjønner at kanes wrath (husker ikke helt navnet) ikke er noe du bør oppsøke. Herregud, halvparten av de jeg spilte med i går sprengte seg selv 2-3 ganger i luften.

 

Men, så trasket jeg rundt med min lvl 11 runepriest og sprang inn i en RVR sone for å få noen questupdates. Vel fremme sprang jeg rett på en lvl 11 Sverdsvinger uberdmg ond alv av et slag. Det begynte med at jeg sprang som en gal og healet meg selv en stund, før jeg snudde meg og kjørte på et par dot. Etterhvert gav alven opp og begynte å løpe en annen vei. Full av faen "spurta" jeg avgårde og heiv meg etter. Tok hun igjen etter et stykke før jeg slengte på mer dmg. Til slutt måtte den onde, onde alven gi tapt. Så der stod jeg, med øltønnene i flettene til min dverg. Bli og fornøyd. The hunter became the hunted.

 

Sikkert ingen stor begivenhet i seg selv, men får meg var det et vendepunkt. Var nær ved å gi opp WAR i forrige uke, men det kommer ikke til å skje nå.

 

Forresten, hvis noen trenger en Runepriest i guildet sitt så er navnet "Hilda", hehe

Lenke til kommentar

Denne WAR Europe Downloader greia er jo helt ubrukelig.

 

For det første så er det ikke mulig å manuelt stille inn nedlasting / opplasting så jeg har to valg, sette nedlastingen så lav at det hele tar lengre tid enn nødvendig, men da klare å bruke nettet til noe annet i mellomtiden siden den ikke sluker hele opplastingsbåndbredden vår, eller 2: sette hastigheten så høy at den faktisk får benyttet seg litt av nedhastigheten vår, men da struper den alt som er av opplasting og det er knapt mulig å bruke nettet til noe annet samtidig.

 

 

Etter å ha levd med denne pinen fra 15:00 i går og gjennom hele natta våkner jeg til at den har feilet på 99%??!

Eneste jeg kan gjøre er lukke den og starte den på nytt, og hva tror dere skjer da? Den gjør noe så fantastisk som å fjerne alle nedlastede filer i det jeg lukker den, så jeg må starte HELT på nytt igjen?! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Etter å ha levd med denne pinen fra 15:00 i går og gjennom hele natta våkner jeg til at den har feilet på 99%??!

Eneste jeg kan gjøre er lukke den og starte den på nytt, og hva tror dere skjer da? Den gjør noe så fantastisk som å fjerne alle nedlastede filer i det jeg lukker den, så jeg må starte HELT på nytt igjen?! :thumbdown:

 

Neste gang så regner jeg med at du SER og bruker den avhukningen der det står "keep all files" før du stenger nedlasteren.

 

Joda.. jeg er helt enig i at den budre vært huket av som standard.

Lenke til kommentar
Etter å ha levd med denne pinen fra 15:00 i går og gjennom hele natta våkner jeg til at den har feilet på 99%??!

Eneste jeg kan gjøre er lukke den og starte den på nytt, og hva tror dere skjer da? Den gjør noe så fantastisk som å fjerne alle nedlastede filer i det jeg lukker den, så jeg må starte HELT på nytt igjen?! :thumbdown:

 

Neste gang så regner jeg med at du SER og bruker den avhukningen der det står "keep all files" før du stenger nedlasteren.

 

Joda.. jeg er helt enig i at den budre vært huket av som standard.

Pwned. :D

Lenke til kommentar
Etter å ha levd med denne pinen fra 15:00 i går og gjennom hele natta våkner jeg til at den har feilet på 99%??!

Eneste jeg kan gjøre er lukke den og starte den på nytt, og hva tror dere skjer da? Den gjør noe så fantastisk som å fjerne alle nedlastede filer i det jeg lukker den, så jeg må starte HELT på nytt igjen?! :thumbdown:

 

Neste gang så regner jeg med at du SER og bruker den avhukningen der det står "keep all files" før du stenger nedlasteren.

 

Joda.. jeg er helt enig i at den budre vært huket av som standard.

 

 

 

Og hvor befinner den seg?

Kan ikke si at jeg ser noen?

Lenke til kommentar

Jeg har spilt WAR en liten stund og syns det er svært morro, men kan hende jeg går tilbake til WOW for PvE'en sin del.

 

Har vist spillet til et par venner (latt dem spille et par timer), og begge ser ut til å virkelig like WAR, men jeg ville ikke anbefale å gå over til WAR med en gang pga. at det føles svært uferdig til tider, men svært lovende.

 

Har så langt forsøkt Zealot, Chosen, Runepriest, Shadow Warrior og Swordmaster. Kommer til å bli et vanskelig valg føler jeg :) (var hovedsakelig tank/healer klasser i WoW).

Lenke til kommentar
Jeg har spilt WAR en liten stund og syns det er svært morro, men kan hende jeg går tilbake til WOW for PvE'en sin del.

 

Har vist spillet til et par venner (latt dem spille et par timer), og begge ser ut til å virkelig like WAR, men jeg ville ikke anbefale å gå over til WAR med en gang pga. at det føles svært uferdig til tider, men svært lovende.

 

Har så langt forsøkt Zealot, Chosen, Runepriest, Shadow Warrior og Swordmaster. Kommer til å bli et vanskelig valg føler jeg :) (var hovedsakelig tank/healer klasser i WoW).

 

Iogmed at klasse-skillene i WoW skal viskes ut, flere klasser skal kunne gjøre de samme oppgavene og bla prot warrior ikke lenger er nødvendig i WOTLK heroics og spillet gjøres ENDA mer casual vennlig enn det er i dag tror jeg at WoW går en stille død hos de mer erfarne spillerne. Inflasjonen i epic gear og en ødelagt økonomi samt de andre grunnene nevnt ovenfor gjør at jeg tror enda fler vil gå over til Warhammer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...