Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får spørre her da så har jeg spurt overalt...

 

er vel ingen som har funnet npc`n: Gorsh Smashmouf ?

han skal være i tier 1, googla det og da sto det at han er i erklund men jeg har søkt igjennom hele tier 1 og erklund og ikke sett han..

(green skin compain) trenger han til war story "noteworthy persons"

Du burde kunne finne han på http://www.wardb.com/ men siden han ikke kommer opp der finnes han sikkert ikke enda.

Lenke til kommentar

Er det virkelig meningen at det skal ta 30 min ++++++ hver gang å få joina et scenario? I såfall er jo det helt på trynet syns jeg da... Spiller tier 1 enda om det har noe å si.

 

Off, er så sinnsykt kjedelig å sitte å vente på å komme inn på slike scenarios hele tiden, da det er det jeg virkelig syns er morsomt med spillet så langt hvertfall...

Lenke til kommentar
Er det virkelig meningen at det skal ta 30 min ++++++ hver gang å få joina et scenario? I såfall er jo det helt på trynet syns jeg da... Spiller tier 1 enda om det har noe å si.

 

Off, er så sinnsykt kjedelig å sitte å vente på å komme inn på slike scenarios hele tiden, da det er det jeg virkelig syns er morsomt med spillet så langt hvertfall...

 

Virker som om Mythic har for mange servere, og for lav cap på hver server. Ideelt så skal man jo komme inn i ett Scenario i alle tiers, pluss at man skal kunne ta Public Quests for de fleste kapitlene. Jeg er i tier 3 nå, og der har det vært greit med liv med unntak av de første rankene. Selvom det er for tidlig til å si mye enda, så kan man se at det er en tendens at det er lite spillere på litt for mange steder samtidig. Prøvde selv å lage en Rune Priest alt, men køene ble for kjedelige der. Virker som de fleste spillerene er over på t2-t3 iallefall på Karak Eight Peaks.

Lenke til kommentar
Er det virkelig meningen at det skal ta 30 min ++++++ hver gang å få joina et scenario? I såfall er jo det helt på trynet syns jeg da... Spiller tier 1 enda om det har noe å si.

 

Off, er så sinnsykt kjedelig å sitte å vente på å komme inn på slike scenarios hele tiden, da det er det jeg virkelig syns er morsomt med spillet så langt hvertfall...

 

Ikke meningen kanskje, men blir fort sånn når det ikke er så mange andre som spiller det scanariet.

Tor Anroc på KEP nå er ca 1min ventetid.

Lenke til kommentar
Er det mulig for en venn fra Dark Elf området komme til Chaos området i level 2?

 

Ja, dra til en warcamp og der finner du en Flight Master. Man kan reise fritt og billig mellom de tre hovedområdene så lenge man har en level som tilsvarer tieren det ligger i. Level 1 til 11 er tier 1, 12 til 21 er tier 2, 22 til 31 er tier 3 og 32+ er tier 4. :)

Lenke til kommentar
får spørre her da så har jeg spurt overalt...

 

er vel ingen som har funnet npc`n: Gorsh Smashmouf ?

han skal være i tier 1, googla det og da sto det at han er i erklund men jeg har søkt igjennom hele tier 1 og erklund og ikke sett han..

(green skin compain) trenger han til war story "noteworthy persons"

Du burde kunne finne han på http://www.wardb.com/ men siden han ikke kommer opp der finnes han sikkert ikke enda.

 

 

burde jo finnes siden det er en unlock på han >.<

 

 

Max level?

Hvor lang tid bruker man på nå det med ca tja.. 8 timer daglig?

Når får man mount?

 

rank 40

tja ,kommer ann på hva du gjør i dem 8 timene ;) 1-2 uker kansje?

rank 20 får du mount, koster 15g

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Føler meg litt noob nå, men hvor er nærmeste warcamp for Dark Elf og hvor omtrent er flight master?

 

Langt sør i området du starter i, like ved vadestedet over til den åpne RvR-sonen på Dark Elf-siden. Du burde kunne se det på kartet ganske greit, og det er stort sett bare å følge veien sørover til du ser stedet. Flight masteren har en "Flight Master"-tag under navnet (som jeg dog ikke husker).

 

Orker ikke logge på igjen nå, ellers kunne jeg tatt et screenshot og vist. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...