Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags våpen er best å bruke på black orc? Så tregt som mulig eller bare så høy dps som mulig? Abilityene blir ikke påvirka av våpen speed blir de?

Høyest dps er såklart pri 1. Speed påvirker bare autoattacken. Om du har et raskt våpen vil det interupte castere oftere da, men usikker på om trege våpen (hardere per slag) vil gjøre mer setback per slag. Tror ikke du trenger å bry deg om det.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Hva slags våpen er best å bruke på black orc? Så tregt som mulig eller bare så høy dps som mulig? Abilityene blir ikke påvirka av våpen speed blir de?

Jeg inbiller meg at du kan brenne AP raskere med høy speed og pumpe opp damage med dine abilities. Jeg har ikke prøvd en Black Orc enda, men som Witch Hunter har du en ability som gir skade over tid og den stacker tre ganger så du ønsker å få den igang så fort som mulig, dessuten ønsker du å bygge opp accusations raskt for så å slenge avgårde en execution med max effekt. I tillegg bygger man moral med hvert treff, men om moral er pr treff eller pr hitpoint det vet jeg ikke. Jeg velger speed over dps dersom forskjellen ikke er for stor.

Lenke til kommentar
Hva slags våpen er best å bruke på black orc? Så tregt som mulig eller bare så høy dps som mulig? Abilityene blir ikke påvirka av våpen speed blir de?

Jeg inbiller meg at du kan brenne AP raskere med høy speed og pumpe opp damage med dine abilities. Jeg har ikke prøvd en Black Orc enda, men som Witch Hunter har du en ability som gir skade over tid og den stacker tre ganger så du ønsker å få den igang så fort som mulig, dessuten ønsker du å bygge opp accusations raskt for så å slenge avgårde en execution med max effekt. I tillegg bygger man moral med hvert treff, men om moral er pr treff eller pr hitpoint det vet jeg ikke. Jeg velger speed over dps dersom forskjellen ikke er for stor.

Nei, skills er kun avhengig av global cooldown og eventuell recast timer.

Hver gang jeg starter warhammer må jeg se all reklamen + godta "license agreement". Mulig å slippe dette?

Nei. Med mindre noen modifiserer spillet eller noe...

Lenke til kommentar
Hver gang jeg starter warhammer må jeg se all reklamen + godta "license agreement". Mulig å slippe dette?

Nei. Med mindre noen modifiserer spillet eller noe...

Det må da vel ikke være nødvendig å godta license agreement hver gang eller?

 

Mythic har sagt at EULA'en skal godtas hver gang man logger inn. Dette beskytter visstnok Mythic bedre om en eller annen tulling skulle finne på å saksøke dem fordi tjenesten er nede eller noe annet tull.

Lenke til kommentar
Hva slags våpen er best å bruke på black orc? Så tregt som mulig eller bare så høy dps som mulig? Abilityene blir ikke påvirka av våpen speed blir de?

Høyest dps er såklart pri 1. Speed påvirker bare autoattacken. Om du har et raskt våpen vil det interupte castere oftere da, men usikker på om trege våpen (hardere per slag) vil gjøre mer setback per slag. Tror ikke du trenger å bry deg om det.

 

Her er utregningene for skade, og dps og weapon speed hjelper på auto attack, mens det er kun dps som hjelper på ability damage;

 

Auto attack damage:

 

Damage = (((strength(your)-toughness(enemy))/10)+weapon dps)*(weapon speed)*(1-armor(enemy))

 

Single wield ability damage:

 

Damage = (((strength(your)-toughness(enemy)/10)*2 + weapon dps)*1.5 + ability damage bonus)*(1-armor(enemy))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...