Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Kjøpte en collectors edition pre order boks fra en butikk der jeg bor, den brukte jeg for og få bonus items og kunne spille open beta, deretter lagde jeg jo Early acces account.

Senere fant jeg ut at jeg ikke skulle kjøpe Collectors edition fra butikken jeg kjøpte pre order boks oss, jeg bestilte heller Collectors edition fra gamezone.no

 

Nå har jeg endelig fått collectors edition i posten, men jeg får ikke koden til og funke,

jeg går inn på War-europe.com og logger meg inn på accounten min, der velger jeg "Enter a key" og skriver inn koden som står bak Warhammer koveret.

Men jeg får bare mail om at det ikke funket, og at problemet var "Key invalid"

 

Har prøvd omtrent 5 ganger nå, og det er egentlig ingen bokstaver/nummer som ser ut som de kan være noe annet en det det ser ut som (som feks 0 og 8)

Hva er problemet? er helt sikker på at det er riktig, kan det ha noe og gjøre med at jeg kjøpte CE fra annen plass en jeg skaffet early acces koden min?

Jeg tipper du kun kan registrere en CE og en head start kode pr konto. De bonus tingene du får er alikevel bare dritt så du går ikke glipp av noe egentlig. Men om du nå har 2 bokser så har du jo faktisk betalt for å aktivere 2 forskjellige kontoer da. Kan jo selge den ene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du? jeg har en "Pre order boks" Altså boksen med en early acces kode, items, og open beta.

Og så har jeg selve collectors edition, med ordentlig account key.

Har ikke mere enn en account heller, har en account der jeg registrerte bonus items, open beta key og early acces key, og nå prøver jeg og få selve account key fra collectors edition registrert på account min, så jeg kan fortsette og spille.

Endret av Sjokoladefisk
Lenke til kommentar

En grunn til at ytelsen er dårligere i windowed mode kan komme av at vedkommende kjører ATI / AMD skjermkort med powerplay som har en lei tendens til å ikke se på spill i windowed mode som faktiske spill, mitt HD4870 kjører 500 / 900 når jeg spiller windowed mode og 800 / 1100 når jeg kjører fullscreen?

Lenke til kommentar
Prøv å starte Age of Conan på en pentium 4 med nvidia 7600GT. Her er det snakk om kun 3 år gammelt utstyr. Det er ikke slik at de fleste kjøper ny PC annethvert år.

 

Age of Conan kjørte helt fint med laveste settings på min gamle PC som bl.a. kunne skryte av et 6800GS og 2GB ram.

så er 6800 mye vassere enn 7600....

Lenke til kommentar
Prøv å starte Age of Conan på en pentium 4 med nvidia 7600GT. Her er det snakk om kun 3 år gammelt utstyr. Det er ikke slik at de fleste kjøper ny PC annethvert år.

 

Age of Conan kjørte helt fint med laveste settings på min gamle PC som bl.a. kunne skryte av et 6800GS og 2GB ram.

så er 6800 mye vassere enn 7600....

 

Riktig, men også et år eldre.

Lenke til kommentar

har skaffet meg spillet, men har noen opplevd at scroll hjulet på musa "henger seg opp" slik at den enten hele tiden scroller vinduet ned/opp selv om jeg ikke rører den? Også at cameret blir fucka av dette her, blir enten super nært eller veldig langt fra char.

 

 

Og en ting til, er det mulig å øke Anti-aliasing ? Kjører på native oppløsning + high kvality, men herregud, hvorfor blir det så kornete?

Lenke til kommentar

Jeg sitter her og forsøker å registrere meg for å spille Warhammer, men det er jammen lettere sagt enn gjort ser det ut til.

 

Ett eller annet sted i prosessen blir man presentert for et bilde med kombinasjoner av bokstaver og tall. Disse blir man bedt om å skrive inn i et felt like under bildet. Ingen uvanlig sak i slike sammenhenger, men det er her det stopper opp for meg. Jeg skriver inn tegnene og klikker "Confirm" (eller hva det nå var), men blir alltid kastet tilbake med følgende beskjed: "Captcha invalid".

 

Hvordan kommer jeg meg forbi dette?

Lenke til kommentar
Jeg sitter her og forsøker å registrere meg for å spille Warhammer, men det er jammen lettere sagt enn gjort ser det ut til.

 

Ett eller annet sted i prosessen blir man presentert for et bilde med kombinasjoner av bokstaver og tall. Disse blir man bedt om å skrive inn i et felt like under bildet. Ingen uvanlig sak i slike sammenhenger, men det er her det stopper opp for meg. Jeg skriver inn tegnene og klikker "Confirm" (eller hva det nå var), men blir alltid kastet tilbake med følgende beskjed: "Captcha invalid".

 

Hvordan kommer jeg meg forbi dette?

 

Jeg måtte trykke Refresh Image en del ganger før jeg fikk et der jeg faktisk var i stand til å skjelne bokstavene. Jeg forstår ikke heeelt hvorfor det skal være nødvendig med en "er du menneske?"-sjekk når man tross alt er nødt til å plonke inn en product key også.

 

Dersom alle bildene er virkelig håpløse kan du jo prøve å lagre et, og så forandre på kontrast og fargebalanse til det blir tydelig.

Lenke til kommentar

Unskyld meg, men Warhammer virker som et dritt spill ved første øyekast. Eeeeelendig grafikk og "tregt" gameplay. Spillet reagerer tregt som knapper i menyer til interaction med npc

 

Grafikken er drit, men likevell så går det langt fra glatt på min XPS med 8600gt og 4gbram

Endret av MrSmile
Lenke til kommentar

Hvorfor går det ikke an å komme inn på "My subscription" eller "My billing information" ? Alle de seksjonene er gråe, og i tillegg så er det en slags grønn juvel ved siden av et av feltene. Går ut ifra at dette er pga de 30 dagene med spilletid fortsatt er aktive, men alikevel. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Hvordan kommer jeg meg til tier 2 som blackorc? er det helt til høyre på kartet jeg må løpe?

 

Husker du tunnelen med edderkopper du løp igjen når du kom til chapter 4 ? Før tunnelen, gå litt nordover der det er en flightmaster, fly til Tier2 .

 

Er bare lvl 6 jeg, men må til et war keep eller noe for å kjøpe med renown item... Hvor er det letteste stedet jeg kan gjøre det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...