Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online

Anbefalte innlegg

Ubar important message from devs"#"!P¤!"I¤!"¤?)

For alle dere som venter og aldri hører noe:

Open Beta starts tomorrow morning. There's a rumor going around that we're opening the servers at 12:01 AM. I can confirm that that rumor is false! Other than that, we have not officially posted an exact time. Just tomorrow morning.

Missy Hatch

Community Coordinator

Mythic Entertainment: An EA Studio

Det ble postet for ca. 0 minutter siden.

Edit: Tror hu snakker om USA tid, ikke Europa tid, så tomorrow morning i usa blir klokka ???? i norge? (kan noen fylle inn ????, ?)

Endret av Solid2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker ikke som at vi kommer til og få registrere beta keys før i morgen :s

Jaggu ikke godt å si...war-europe.com er helt nede for telling for meg nå. Kunne jo være dem ordner noe nå? :p Ikke godt av å vente slik som dette...blir litt...gal ere....

EDIT: Ser ut som det er alle EU WAR sidene som er nede nå..kan hende det skjer noe nå. Eller at noen WoW horer har sprengt kontoret hvor serverene er.

Har sittet med dataen i ca 4 timer nå, har gått inn på war europe cirke hvert 10 minutt, har nesten alltid vært problem med og koble seg til da, og det er ikke nettet mitt.

Så de holder sikkert på med og ordne noe.

Lenke til kommentar

Jaggu ikke godt å si...war-europe.com er helt nede for telling for meg nå. Kunne jo være dem ordner noe nå? :p Ikke godt av å vente slik som dette...blir litt...gal ere....

EDIT: Ser ut som det er alle EU WAR sidene som er nede nå..kan hende det skjer noe nå. Eller at noen WoW horer har sprengt kontoret hvor serverene er.

Har sittet med dataen i ca 4 timer nå, har gått inn på war europe cirke hvert 10 minutt, har nesten alltid vært problem med og koble seg til da, og det er ikke nettet mitt.

Kan hende 100,000 andre folk (inkludert meg selv) sitter å gjør det samme som deg, det ville nok fremkalle de samme symptomene :p Med mindre de har uberboosta linja si til å takle 350,000 folk som skal registrere account samtidig da..

Lenke til kommentar

Kan hende 100,000 andre folk (inkludert meg selv) sitter å gjør det samme som deg, det ville nok fremkalle de samme symptomene :p Med mindre de har uberboosta linja si til å takle 350,000 folk som skal registrere account samtidig da..

Ja kan godt være det også :p

Lenke til kommentar

GOA har sagt at alt går etter planen, så stoler på det foreløpig, gidder ikke å dømme dem for noe som enda ikke har skjedd. Men om jeg ikke sitter å spiller før kl 24.00 imorgen, så mister de litt av min tiltro værtfall.

Edit: Ser noen nevner at de har problem med å loade war-europe.com siden, jeg har ikke opplevd noe problemer med siden enda, bortsett fra at alt er i flash da, noe som i seg selv er ræva, men siden funker helt fint her.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

New account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access

A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us.

De sier ikke om det er snakk GMT(+1), nå begynner jeg å lure på om vi ikke får spilt før rundt på ettermiddagen :/

Lenke til kommentar
New account pages will be available at www.war-europe.com tomorrow morning from 08.30. To gain Open Beta access, create a fresh account using these pages, log in with it and enter the code you have been given. This only applies to new testers; all previous testers have automatic Open Beta access

A minor patch will be available before the servers are brought online early afternoon tomorrow. The suspense will soon be over; WAR is dawning and we all have a very exciting time ahead of us.

De sier ikke om det er snakk GMT(+1), nå begynner jeg å lure på om vi ikke får spilt før rundt på ettermiddagen :/

Serverne åpner ikke før ut på ettemiddagen, men du kan registrere koden fra morran av. Dette står forøvrig i nyheten du quoter :)

Endret av Zlash
Lenke til kommentar

De holder vel til i Dublin eller noe, og de holder vel til i GMT +1, så når de oppgir 08:30, så er det vel 08:30 GMT +1, noe som vil si klokka 09:30 her i Norge.

Edit: http://www.warhammeralliance.com/forums/sh...mp;postcount=36

Pardon for not clarifying the timezone in the news. The account pages will go up 8.30am GMT, so for central Europeans this equal 9.30am. This is assuming that we are all on summer time still.

Så det blir 10:30 her i Norge da, om jeg ikke er helt på jorde.

Edit2: Alle disse tidssonene gjør meg forvirra :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Nei, selvfølgelig ikke.

Edit: Eller så selvfølgelig er det ikke, men så vidt jeg vet er det ingen større utgivelser som har praktisert noe lignende det de siste årene.

:( lotro var hadde det slik. det hadde jo vert litt fint om det var sånn. det kommer jo sikkert an på hvor lenge "open" beta vare...

Endret av andrucks
Lenke til kommentar

Timezone

Pardon for not clarifying the timezone in the news. The account pages will go up 8.30am GMT, so for central Europeans this equal 9.30am. This is assuming that we are all on summer time still.

Quote:

Originally Posted by niSs

Old = Closed beta tester

Whereas this is not incorrect, closed beta testers will not need to create new accounts.

Quote:

Originally Posted by Wanton

Yes, I am also a little unclear on the 'fresh account' thing. I currently have an account on war-europe that I made when registering for closed beta, sometime back in 2007 I think.

Do people in my situation need to create a second account, just to register for Open Beta? Or can we not use our existing accounts? Seems a bit odd is all, if we need a completely new account, and something that is just going to delay proceedings tomorrow morning...

Yes. Unlike Closed Beta testers who will be given Open Beta test access automatically, anyone who has created an account before tomorrow morning and who was never a part of the Closed Beta will have to create a new account. I've tested the new interface myself and it's solid.

Oh, and if the news isn't showing up for you, it's due to the news being cached. Cleansing it should solve the situation.

-Magnus

Love, peace and WAAAAGH!!

English Community Manager, Warhammer Online

Hele posten for de som ikke har lest den.

Lenke til kommentar
Nei, selvfølgelig ikke.

Edit: Eller så selvfølgelig er det ikke, men så vidt jeg vet er det ingen større utgivelser som har praktisert noe lignende det de siste årene.

:( lotro var hadde det slik. det hadde jo vert litt fint om det var sånn. det kommer jo sikkert an på hvor lenge "open" beta vare...

Vel poenget med headstart hadde vel nesten falt bort om det var slik. Men Open beta varer akkurat 1 uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...