Gå til innhold

Småprat om/rundt Warhammer Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WTF! Har bestilt CE fra gamestop, står enda på Rest/Vente ordre, og har ikke fått noe mail om at jeg er en av de som kommer til og få senere, Hva skjer!!?

 

Btw, hvordan kan man avbestille fra gamezone, virker som at jeg må finne meg CE en annen plass, såfremst ikke noen her vet hva problemet er

 

Står det samme på min gamezone-bestilling. Regner med at de kommer inn til slutt. Hvis utfallet mot formodning skulle bli at de ikke klarer å skaffe CE blir det boikott av spillet for min del og 2 måneders venting på WotLK i stedet.

Lenke til kommentar
Da er det iallefall en ting som er klart for meg, ALDRI bruke EA Store igjen.

 

Ingen kontakt på verken telefon, mail eller noe. Penger har de trekt og jeg sitter med skjegget i postkassa.

Tror det er lurt å holde seg unna ja. Leste om en kar som flyttet etter han bestillte CE, men så nektet de å endre adressen hans. Rimelig labert.

Lenke til kommentar
Står det samme på min gamezone-bestilling. Regner med at de kommer inn til slutt. Hvis utfallet mot formodning skulle bli at de ikke klarer å skaffe CE blir det boikott av spillet for min del og 2 måneders venting på WotLK i stedet.

 

Jepp, det er desverre ikke webshoppenes feil.Leveringen er foskinket.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Noen andre hvor log-in vinduet oppe i venstre hjørne på http://www.war-europe.com/ er helt svart/ kan ikke skrive inn noe der?

 

Hadde en konto hos GOA, prøvde å logge inn, var tydeligvis feil passord, konto ble sperret, registrerte ny konto med annen email, venter på aktiviserings email... men log-in vindet er svart/inaktivt - skal det være det?

Er det noen retrieve password mulighet noen sted?

Lenke til kommentar

Noen andre hvor log-in vinduet oppe i venstre hjørne på http://www.war-europe.com/ er helt svart/ kan ikke skrive inn noe der?

 

 

Jeg har akkurat samme problemet!! kommer bare opp svart login vindu her også, hvor jeg ikke kan skrive inn en damn shit!! Når jeg ikke får logget inn får jeg heller ikke satt opp kontoen og derav kan ikke logge inn i spillet. Dette er jammen meg mye verre enn AOC releasen!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...