bögfisk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Alt går egentlig ganske raskt når, bortsett fra at det bilde man skal skrive av bokstavene til ikke laster Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fra WAR siden: Our registration and authentication servers have been taken offline for maintenance. This means that it is currently not possible to create new accounts or authenticate Open Beta keys. During this maintenance we are processing all queued account registrations and key authentications. These services will be available as soon as this work is complete. Kjempe start på open beta må jeg si. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Im goin’ crazy waitin’ for GOA to fix dis mess! Makez me wonna kill some Orda scum! Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg var med i closed beta. Mulig å bruke denne informasjonen og bare begynne å spille med engang? Eller må jeg registrere ny key? Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fikk registrert meg nå! xD Trykket på "create account" på der du må logge inn for å starte spillet. Aner ikke om det er derfor eller om de har fikset det nå, men funket hvertfall. Noe mail har jeg dog ikke fått enda.. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Our registration and authentication servers have been taken offline for maintenance. This means that it is currently not possible to create new accounts or authenticate Open Beta keys. During this maintenance we are processing all queued account registrations and key authentications. These services will be available as soon as this work is complete. war-europe Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Da var jeg svært heldig, for jeg regget meg for 10min siden Lenke til kommentar
skraml Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) http://de.youtube.com/watch?v=j3aN7zVBv3w Endret 7. september 2008 av skraml Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Haha, genialt x) Lenke til kommentar
St0ffer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 GoA har man gode erfaringer med fra Dark Age of Camelot <3 Eller ikke Lenke til kommentar
Hotman Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ha ha, meget bra..... "goa hele dagen, goa hela natten long" Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 He he, underholdene film. Spinal Tap FTW. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Der fikk jeg registrert meg og, i det GOA faktisk sier at det ikke skal gå ann Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Regner med ingen har fått confirmation mail enda heller? Får sjekke tilbake i kveld og håpe det har ordnet seg Begynner ikke på skolen før 2 imorgen, så kanskje jeg får gama litt imorgen tidlig. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Account registration and Open Beta key authentication is currently unavailable. We took down the servers in order to be able to process the queues more efficiently and will bring them back online as soon we're finished with this work. We are currently letting people in wave after wave. At the time of this post we have 5154 players on the European servers. As you surely understand and as has been explained by Mark Jacobs and other developer earlier, it is important not to swamp the starting zones completely. Kilde: http://only-war.com/Forums/viewtopic.php?p=9482#p9482 De deler ut godt over 50 000 nøkler til Open Beta, for så å klare å ha 5000 online, nesten 10 timer etter at registrering for OB begynte? I tillegg til at de må ta ned registreringsserverne? Det er godt at de ikke var så forb*nna sikre på at å introdusere et nytt registreringssystem samme dag som serverne åpnes for open beta, ikke ville være noe problem... "Our website has already been dealing with traffic that makes the expected rush for signups pretty trivial. We get more visits per day that the total number of open beta keys in existence across the world. We have launched major timed events before and we have a lot of experience in making sure that key systems are able to handle the pressure. The account pages are coming, they have been tested thoroughly and we aren't concerned about the stability of the server." Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Regner med ingen har fått confirmation mail enda heller? Får sjekke tilbake i kveld og håpe det har ordnet seg Begynner ikke på skolen før 2 imorgen, så kanskje jeg får gama litt imorgen tidlig. Jeg fikk det for litt siden faktisk. Ca 3-4timer etter jeg opprettet en ny konto. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er glad jeg var med i CB, lenge siden jeg registerte meg En stund siden jeg spilte betaen, men animasjonene ser ut til å være ganske buggy fortsatt(?) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Quote:Originally Posted by Bobby "We are sorry for the incompetence and are working hard but we are clueless as to how to improve the whole epic fail." Fixed GOA's message for you. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 http://uptowar.com/ Litt mere info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå