Isvarmt Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 deet her er det værste skitmakka verket jeg har vært borti damn u all Lenke til kommentar
barin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 har registrert og greier nå men tar evigheter å få confirmation mailen... noen andre som ahr dette problemet? har nå tatt ca 30 min siden jeg fikk registrert og har ikke fått mail.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Om noen har noe lykke med å bruke de gamle kontoene, signa opp for CB men kom ikke inn. Si ifra, kontoen jeg brukt til å signe opp for CB(kom aldri inn) er fortsatt aktiv ser det ut som, men er en smule redd for å skrive inn koden der i tilfelle den blir sletta eller noe Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 har fått 2 accounter registrert nå, venter på mail på begge.. så funker nå ser det ut som?! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Helvettes uintelligent plassering av New image og Continue knappene! Trykker New image og det fungerer faktisk, MEN så trykker jeg faen meg knappen igjen når jeg egentlig vil trykke continue.. Så sitter jeg her og venter igjen. Nesten helt like knapper og så nærme hverandre, gaaah. Endret 7. september 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Helvettes uintelligent plassering av New image og Continue knappene! Trykker New image og det fungerer faktisk, MEN så trykker jeg faen meg knappen igjen når jeg egentlig vil trykke continue.. Så sitter jeg her og venter igjen. Nesten helt like knapper og så nærme hverandre, gaaah. du har i vertfall "new image" knapp Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 når er 9:30 CET egentlig? ;o Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) du har i vertfall "new image" knapp sad.gif Haha, ja, tru.dat Kom meg videre nå! Men vill ikke "confirme" det :/ Bare pass på så du ikke går i samme fella som meg! Endret 7. september 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Vel de har nå begynt å patche klienten for CB testerne og eventuelt de som har vært så heldig å komme igjennom. Er en 201mb patch som forøvrig går ned i sneglefart. Vil tippe ca 50kps. Endret 7. september 2008 av Zlash Lenke til kommentar
barin Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 noen her i det heletatt som har fått confirmation mail? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 venter på mail selv på 2 accounter... tar evigheter :< Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 joda, men når jeg endelig hadde fått skrevet inn key, så var det feil nøkkel... Lenke til kommentar
Larswtf Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) sitter enda og venter på confirmation mail. Derimot leste jeg på warhammeralliance at noen hadde prøvd å legge inn ob key på gamle kontoen som var registrert.. tror jeg faktisk skal prøve det edit: hvis jeg bare får logget meg inn på den.. også kanskje dette er noe å tenke på: "Seeing some have had success with old accounts I tried mine a few times - 414 & 300 but then: Your account has been suspended, access blocked?? Anyone else had this?" edit 2: fra warhammeralliance forumet: "Just waiting for email now.. only took 5 hours, A NEW RECORD." Så vi får vel ta oss en kaffe og se en film i mellomtiden.. hehe Endret 7. september 2008 av Larswtf Lenke til kommentar
storape Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Etter 3 timer med å skrive in ting på nyt så fik jeg det endelig til Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Etter 3 timer med å skrive in ting på nyt så fik jeg det endelig til Men du har fortsatt ikke fått eposten som kreves for at kontoen skal bli operativ Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) sliter enda jeg får bare sånne 414 error funker det med gamle konto eller må jeg lage ny? EDIT: skriveleif Endret 7. september 2008 av Phoenix8 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 kan noen som har fått det til lage en "step by step guide" Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 kan noen som har fått det til lage en "step by step guide" Hamre "continue" knappen eventuelt "new picture" til det plutselig fungerer. Deretter vente på en epost som aldri kommer. Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvem må jeg kvele? "alredy loged inn" nei jeg er ikke det... Lenke til kommentar
Phoenix8 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ååååååå hater å vente, hvorfor MÅTTE de vente til dagen, skulle kunne registrert alt før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå