RBW Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 En norsk nettbutikk kommer nå med flere datamaskiner som er myntet på entusiastene. Les mer Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Trenger vi et firma som dette i norge? Entusiastene bygger pc selv. Synd de bruker så billig kabinetter til så dyre pc'er. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er ikke for entusiaster, det er for de som spiller uten peiling og for de som har for mye penger. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 De som kjøper en slik pc vet ikke hva de går glipp av, og bestemme alt som skal være inni pcen, og bygge den og så overklokke den som "F" er jo det artigste, og du må betale for og slippe det! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Enig. Spesialpc-produsenter bør holde seg til laptoper, der er det ikke så mye vi nerder kan gjøre! Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hører jo at dette er for noobs... Sitat PCStyling: En slik BIOS-trimming kan ha en verdi av flere tusen kroner og tilbys allerede på maskiner fra 9990,-. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) De fyller et nisjemarked. Det er tydeligvis mange late folk som ikke vil eller gidder å sette seg inn i alt det tekniske, men likevel vil ha en PC som ikke er speccet ala 2007. Det finnes nok av dem... Endret 22. august 2008 av tommyms Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) og slå alienware er jo ikke vanskelig? de lager jo dataer som ikke virker uansett og voodoopc er jo i HP nå eller? tror det er Dell de må utfordre .d Endret 22. august 2008 av Submit Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Får mye mer for pengene når man bygger selv. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 synes dette var et greit tiltak. maskinen til 17000kr var fet nok den og man slipper stress med å overklokke i ukesvis. prisen var som forventet av en entusiastmaskin garanti er også fine ting når man likevell er over 4 ghz ! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvordan er service når ting slutter å virke? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg frilanser, og har vært borti en del av PCStylings systemer. Synes idéen er god jeg, vurdere faktisk å kjøpe et slikt et neste gang. Såvidt jeg har sett på samtlige systemer jeg har testet, deriblant omtalte Rex, er det rimelig optimalt satt opp, både med tanke på kjøling og overklokking. Tror jeg ville brukt mye tid på å få det til bedre selv. For å få det helt klart: Disse er ikke primært myntet på overklokkingsfrelste entusiaster som mener de kan gjøre det best selv. PCStyling lager maskiner for de som vil ha en godt tweaket spilloppsett. Det ligger mye arbeid bak hvert oppsett, vi prater altså ikke om noen som bare stapper sammen første og beste miks av komponenter. Alle maskinene stresstestes i noen dager før de sendes til kunde. Jeg kan skjønne noe av kritikken, men den kommer stort sett fra folk som har misforstått hva PCStyling egentlig driver med. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Går det ann å missforstå dette? Det er til folk som ikke ønsker å gjøre dette selv. Klart det finnes folk som kan dette bedre enn PCStyling. Hvordan er service når ting slutter å virke? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Folk med lite peiling på pc = lite peiling på verdien. Feige folk = bygger superpcer Superpcer + datadumme = Variabel pris Feige folk + variabel pris = høy pris Endret 22. august 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Tror det var på tide dette kom jeg. Tror det er en del folk som er hobby-gamere med dyp lommebok, eller folk som nyter å ha en pc som er blandt det beste man får og ikke lar deg sitte og vente på ting. Ved en tilfeldighet har jeg akkurat kjøpt meg en pc til samme pris, men med mindre fokus på CPU siden jeg ikke driver med masse tung utregning som rendering eller enkoding. Mine specs: Hovedkort: Asus (AMD) 790fx deluxe CPU: AMD phenom x4 2.5ghz black edition (quadcore) CPU kjøler: Zalman 9700 RAM: 2x 4GB kit (2x2gb) G.skill @ 1066mhz, 5-5-5-15 (=8gb...) GPU: Ati Radeon 4870x2 (2gb gddr5) Disker: 2x mtron pro SSD for raid-0 til OS, programmer, og mest brukte spill WD Velociraptor (10k rmp, 300gb) for mest brukte ting (med støydemper brackets) WD caviar 1tb for lagring (har 1 ekstern 1tb hdd også) PSU: Chill innovation 700W Kabinett: Sharkoon Rebel 9 (med 25cm vifte i sida...) og en 24" LCD skjerm 1920x1200, 10000:1, 5ms Kjøpte også G15 tastatur, og standard dvd brenner. Prislapp ca 28.000 etter frakt (SSD=10.700 etter frakt) Grunnen til at jeg har 2x SSD i raid-0 er at harddiskene er den delen av en datamaskin som holder igjenn resten, det svakeste leddet. Jeg har ikke planer om å overklokke, men det er mulig jeg dytter på en 100-200mhz på prosessoren hvis tempen er god. Endret 22. august 2008 av GullLars Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Pffft , for no lureri. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 og slå alienware er jo ikke vanskelig? de lager jo dataer som ikke virker uansett og voodoopc er jo i HP nå eller? tror det er Dell de må utfordre .d Dell eier alienware Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Det som gjør at disse virkelig skiller seg ut er at BIOS-en er ferdig justert, for best mulig ytelse. Da er jo halve moroa borte. Endret 22. august 2008 av heanwi Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) og slå alienware er jo ikke vanskelig? de lager jo dataer som ikke virker uansett og voodoopc er jo i HP nå eller? tror det er Dell de må utfordre .d Dell eier alienware ops Endret 22. august 2008 av Submit Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Hvordan er service når ting slutter å virke? Veldig bra for å si det sånn, jeg mener utifra det jeg har opplevd av de at de kan utfordre servicen til de andre nettbutikkene som liggen i "toppen". Og drit i det som står i signaturen...har ingenting med min mening å gjøre. Endret 22. august 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå