Yuri_Kenobi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har planer om å kjøpe ny PC i nærmere framtid (dvs. bytte ut hovedkort, skjermkort, minne og prosessor), men jeg har ikke spesielt lyst til å kjøpe nytt hovedkort og prosessor rett før ny Intel socket blir sluppet. Så spørsmålet er da om det holder å bytte ut skjermkortet i første omgang? Jeg vil kjøre Red Alert 3 litt bedre når det kommer i april enn jeg kjører beta'en nå; men kommer resten av min utdaterte hardware til å bli en voldom flaskehals om jeg bare skulle oppgradere til f.eks. HD 4870 nå? Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 du burde nåkk bytte det meste ja... Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Takk for svar! Noen som vil fortelle meg noe jeg vil høre? Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Er det noen som kan gi meg et begrunnet svar? Jeg forventer vel at CPUn blir en liten flaskehals, jeg har en 17" og kjører vel stort sett på 1280x1024. Endret 28. august 2008 av Yuri_Kenobi Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 ja.... 4870 blir for mye for CPUen... hvis du ikke skal ha HELT ny PC, altså ikke en helt komplett, kan du kjøpe deler http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346269 Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Som jeg sa, kjøper jeg ikke en socket som er på vei ut, det stenger jo alle muligheter til å oppgradere senere for en billig penge. Spørsmålet er egentlig enkelt. Kommer 4870 til å bli en betydelig forbedring sammen med den PCn jeg har nå? Å kjøpe noe andre deler enn skjermkortet nå er ikke et spørsmål. Endret 28. august 2008 av Yuri_Kenobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå