ymsefisen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) http://www.turtlebeach.com/products/efx4/home.aspx Sjekk ut dette headsettet! Har fått veldig bra omtale så langt jeg har sett, men den selges ikke i Norge for øyeblikket. Ser den ligger for pre-order hos Play.com. 5.1 lyd, loop-back på chat så du hører deg selv bedre (slipper å rope). Virker jo helt konge. Noen her som tilfeldigvis har dette headsettet? Har fryktelig lyst til å bestille meg etpar fra USA Endret 22. august 2008 av ymsefisen Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Meh, skeptisk til trådløs lyd. Om du har lyst på, kan du jo også kjøpe f.eks Sharkoon X-tatic 5.1 eller Astro A40 (Sistnevnte er vanskelig å få tak i i Norge) Om du er interessert i et, så kan du sjekke på sider som tar for seg ordentlig online konsollgaming (consolegaming.eu, decerto-esports.eu osv) I tillegg kommer snart Tritton med et nytt headset. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det var litt heftigere enn en trådløse Microsoft-greia jeg bruker. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 dæven den har eg lyst på! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Fett å si at man er "audio experts" og ha så jævelig lyd på et videoklipp. Fjerne mikrofonstøy er ikke dritvanskelig. Men fra spøk til alvor, Turtle Beach vet hva de driver med de. Er det samme kvaliteten som lydkortene deres, så er det sikkert bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå