gamer73 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei, dere moderatorer! Får Warhammer online snart egen tråd? Slik som World of Warcraft o.l har? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Er vell strengt tatt kun 6-7 tråder om spillet så langt? På forsiden her nå så er det jo kun 3 WAR tråder, og det er iberegnet denne. Endret 22. august 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Saken er at det kommer til å bli stor aktivitet, så like greit å være førevar og legge den under en egen tråd:) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er det ingen som vet enda, selv om en kan håpe. Spillet blir nok en hit, men er ikke sikkert det blir så stort i Norge f.eks. Men jeg har ikke noe imot en egen forum del får spillet, men som sagt, vi vil nok ikke se noe før nærmere/etter release isåfall. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Blir nok mer liv en i LOTRO tråden tenker jeg hehe, det er en tråd som er rolig det. Det skal bli show og se dette spillet, godt med noe nytt mmo Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er 3-4 andre spill som har egne tråder som er så godt som dødt så det er nok bare spørsmål om tid. Men så treigt å dårlig server kapasitet dette forumet har for tiden og med ingen planer om forbredninger som jeg har lest så er det kanskje like greit å finne et bedre forum. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg bumper denne! Nå må moderatorene få opp øyne og åpne en egen tråd for warhammer. Hva er egentlig problemet? Et seriøst svar hvis det er et problem hadde vært svært ønskelig. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Herregud, det har ikke kommet ut enda, så man vet jo ikke om det kommer til å bli så mange som skriver om det... Du kan vel vente til da, så kan moderatorene se om det er nødvendig med en egen tråd... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 En tråd (i riktig kategori) er nok. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=988535 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg