aprilia-rs Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei jeg har en trimmet scooter som gjør 70kmt og jeg har tengt til å sette på politiknapp. Jeg vet at man får en bot hvis man blir tatt med trimmet scooter men får man en ekstra bot for å ha politiknapp i tilegg, hvis hvor stor da? Hvor mye tror dere det koster for meg å bli tatt. har bare tatt sperra i variatoren. Har også hørt noe om prikk på rullebladet er det sant? takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Bekrefter jeg, 4200kr uansett trim. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Noen som kan si noe på det andre spørsmålet hans? Vel, har du en uplombert scooter og raser i 90 gjennom en 30 sone så tror jeg det. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Jeg tviler sterkt på at du får prikk på førerkortet om du blir tatt med trim. Prikksystemet er der for å ta de som stadig kjører litt for fort og uforsvarlig, ikke kjøretøytekniske overtredelser. Edit: Typo Endret 24. august 2008 av lockdog Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Han lurte på om du får anmerkninger på RULLEBLADET ikke førerkortet! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Blir politiknapp oppdaget lett? Hva er da vitsen med det? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Han lurte på om du får anmerkninger på RULLEBLADET ikke førerkortet! Hehe. Tenkte han skrev feil skjønner du. For annmerkning på rullebladet får du i hvertfall ikke Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Ikke det om du kommer rasende i 90 km/t i en 30 sone? Men for bare trimmen generelt får du nok ikke merknad på rullebladet nei. Endret 25. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Du får 4200 i bot uansett hvor mye trim du har, dette mener jeg heter forenklet forelegg og kommer ikke på rullebladet Andre bøter som fartsbot ol kan jo selvfølgelig tilkomme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå