marjusen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Heisann. Som emnetittelen sier, hvor finner jeg dette billigst? Skal ha spillet, med buzzere...også må det være den norske versjonen. Billigste jeg fant, var på deal.no til 499,- + frakt. Da vil det si ca 600kroner. På elkjøp her selger dem for 599 som da blir samme pris. Tror jeg så på expert at dem sku ha 549, så det blir vel billigste jeg har funnet. noen andre som har funnet dette billigere? Marius Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Heisann. Som emnetittelen sier, hvor finner jeg dette billigst? Skal ha spillet, med buzzere...også må det være den norske versjonen. Billigste jeg fant, var på deal.no til 499,- + frakt. Da vil det si ca 600kroner. På elkjøp her selger dem for 599 som da blir samme pris. Tror jeg så på expert at dem sku ha 549, så det blir vel billigste jeg har funnet. noen andre som har funnet dette billigere? Marius Lurer jeg også, noe sted i Oslo hvor det selges relativt billig? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Absoluttspill selger det for 499 + 29 i frakt så totalen blir på 528,- Du finner det vel ikke stort billigere enn det. Kanskje en lokalbutikk der du bor som selger det til 499, men det er snakk om 29 kroner, så jeg anbefaler absoluttspill Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Eg kjøpte Buzz på platekompaniet for 499. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 ser på expert.no at dem selger det for 449,- billigste jeg har sett...om dem har samme pris i butikk som på nettet da..hehe sto også at det var på lager her jeg bor...så da er vel det billigst hittentil Lenke til kommentar
huldal Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har prisene endret seg siste halv året? Noen som har tilbud på dette nå? Lenke til kommentar
huldal Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vil desse fungere på et norsk buzz spill for ps3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå