Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!

P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

• Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
GooooOoOoOod jul alle sammen!

Fikk åpne én gave fra eksen nå for 3 timer siden, og det var en av mine yndlingsjulefilmer "Hjemme Alene 2" såklart.. Så hu kom og så den med meg nå :D Fantastisk stemning..

Så på en reklame på tv`n for et par uker siden at se og hør ga med alene hjemme filmene sammen med bladet.

Garantert der hun har fått den fra :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har handlet alle julegavene for samboer, men glemte helt av gudbarnet hans , så da er vi ute sammen med alle de andre tullingene på gavejakt i dag :roll:

For å ikke snakke om at ALLE i byen er ute å kjører :!:

Yep. I tillegg "Måtte" vi innom polet.. Hadde mer lyst å henge meg i juletreet på piren enn å bli med dit :innocent: Men vi overlevde da.. MYE enklere å handle julegave til jente på 6 år enn gutt på 7 også :)

Dagens opptur var da vi skulle smette innom nykiwi'n for å handle øl og dasspapir. Der var det jo nesten flere ansatte enn det var kunder :!:

Lenke til kommentar

Dere kjøpe noe på polet til de da eller ???? :rofl:

Vi kom etter rushet i går vi, var ikke en kjeft på polet. Hadde vist vært ekstremt med folk, og det var tydelig at de var tørste hele gjengen. Nesten tomt i hyllene.

Jeg syns

sangen er litt søt jeg :) All i want for christmas, mariah carey.
Lenke til kommentar

Vanne ut vodkaen og bytte ut vina med bringebærsaft XD

Nesj, jeg har ikke så mye imot at han tar seg en fest eller to i jula. Blir det 4 eller 5 derimot synes jeg det blir litt i kjedeligste laget å sitte hjemme.. men nå er jo venninnene mine hjemme i jula også og de forventer vel at jeg skal bli med på en snurr eller to de og... Jeg har ikke drukket en dråpe alkohol siden tidlig i september though, ikke føler jeg stort for å drikke heller.. KJEDELIG Æ

Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke har noen som helst form for julestemning i kroppen?

Føler som at det bare er en hvilken som helst annen dag, bare med litt større press på hva andre forventer å få i morgen. Har bare kjøpt tre gaver, mangler gave til min mor, og jeg aner ikke om det jeg har kjøpt faktisk vil falle i smak hos vedkommende. Var det samme i fjor også. Ingen julenisser og grøtfat i verden kan få meg til å like julen på samme måte som før.

Lenke til kommentar
men nå er jo venninnene mine hjemme i jula også og de forventer vel at jeg skal bli med på en snurr eller to de og... Jeg har ikke drukket en dråpe alkohol siden tidlig i september though, ikke føler jeg stort for å drikke heller.. KJEDELIG Æ

Tja.. jeg er også veldig kjedelig av meg, i forhold til mange av mine venner. Eller asosial som det også kan kalles? :p

Hyv deg på byen med venninnene. Bedre det enn å sitte hjemme å sture i romjula. Koslig å ta ei øl, vin, drink, osv i godt lag.. Og hvor ofte er det dere møtes :)

Jeg skal ut den 2. juledag, og kaaanskje 3. Jeg må ta meg en prat med kroppen min først..den tåler ikke ikke all verdens lenger :p Nei...mye bedre da jeg var ung og dum. Slapp å tenke så mye da :whistle:

Bare jeg som ikke har noen som helst form for julestemning i kroppen?

Jeg har null!

Har hørt litt på julemusikk på jutub mens jeg vaska, og jeg kjente den kom sigende...men stakk igjen da katta velta ei plante :hrm:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...