Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!

P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

• Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bu & hu. Snøen regner jo bort. Tenkte jeg det ikke, da det snødde 2 meter på to uker i november. "Denne snøen smelter sikkert før det bli jul". Ja, det tenkte jeg og da tenkte jeg det.

Det positive er at natt til i dag var det minus, så snøen har blitt hard som asfalt. På tide å vise hvem som er idiot på akebrettkjøring igjen. :cool:

Da må jeg bare komme med en gla-nyhet :)

Jeg var hos en kompis istad, og har gått med nisselue på hodet, inkludert mac´en med juleplaylist på full guffe med meg i veska.. Og når jeg kom ut fra han nå for 10 minutter siden var det faen meg snødekte gater :D Bilene og hustakene er hvite igjen :D Med nisselua og Ring Them Bells i øra kunne det ikke blitt en bedre slutt på dagen. Julestemning igjen :D Er stygt redd for at det regner bort igjen, men det prøver jeg å overse nå :D

Goooood jul! (Beklager tusen smileys. Fikk meg bare sjokk!)

Gjest Slettet+9871234

Her er det berre regn. :(

MEN eg er snart ferdig på jobb, og eg fekk beskjed om at eg kanskje skulle få lønn for nokre dagar eg ikkje har arbeida endå. :D Meir pengar til å betale ned gjelda til kjøyreskula, samt lommepengar til januar. :D

Endret av Slettet+9871234
Unødvendig med skole på mandag. :realmad:

Haha. Jeg er ferdig nå. :D Må bare kjøpe ferdig en gave eller to, også må det snø litt så blir det bra.

Dere som sier at det regner, hvor bor dere? Det har ikke regnet en eneste dag i Desember der hvor jeg bor :)

Endret av Sindre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...