Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal begynne å sette pris på svart/grønn/våt jul også, blir mindre skuffet. :p Ser ikke ut som det blir hvit jul her nå; det er fortsatt en del snø på bakken, men det er 8 varme dager til julaften.

 

Jaja, en hvit jul må forekomme en eller annen gang, selv om vi må ha hatt utrolig uflaks her rundt Oslofjorden. Har ikke vært hvit julaften siden 2002, hadde dog hvit juledag i 2004. Hvis ikke kan jeg alltids kose meg med en kjølig, mørk og våt jul, det er også en egen forvridd stemning. :p

Endret av Crash
Lenke til kommentar
Jeg skal begynne å sette pris på svart/grønn/våt jul også, blir mindre skuffet. :p Ser ikke ut som det blir hvit jul her nå; det er fortsatt en del snø på bakken, men det er 8 varme dager til julaften.

 

Jaja, en hvit jul må forekomme en eller annen gang, selv om vi må ha hatt utrolig uflaks her rundt Oslofjorden. Har ikke vært hvit julaften siden 2002, hadde dog hvit juledag i 2004. Hvis ikke kan jeg alltids kose meg med en kjølig, mørk og våt jul, det er også en egen forvridd stemning. :p

 

Hva skal man med snø ute når vi har snø på forumet! :D

Lenke til kommentar
Fikk en tidlig julepresang i år jeg, ny seng :love: Fikk den nå så slepper de stresset når det virkelig nærmer seg juledagene, og i tillegg kan man ikke akkurat pakke inn en seng og sette den under juletredet :p

*ser for meg seng under juletreet*. Haaaha.

Grattis med ny seng. Kunne trengt en selv, siden min knakk etter helgens eventyr. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg skal begynne å sette pris på svart/grønn/våt jul også, blir mindre skuffet. :p Ser ikke ut som det blir hvit jul her nå; det er fortsatt en del snø på bakken, men det er 8 varme dager til julaften.

 

Jaja, en hvit jul må forekomme en eller annen gang, selv om vi må ha hatt utrolig uflaks her rundt Oslofjorden. Har ikke vært hvit julaften siden 2002, hadde dog hvit juledag i 2004. Hvis ikke kan jeg alltids kose meg med en kjølig, mørk og våt jul, det er også en egen forvridd stemning. :p

 

Hva skal man med snø ute når vi har snø på forumet! :D

Ja, og det er alltids julefilmer der det er mye snø. :D Hvem trenger snø da? God jul folkens, enten om jula er hvit eller svart (selv om hvit>svart) ;) Når skolen er over for 2008 (2 dager!) skal jeg gjøre et og annet for å komme i skikkelig julestemning. :woot:

Lenke til kommentar

Jeg mangler følelsen av JUL !!?

Har pakket inn veldig mange gaver på jobb, samtidig som julemusikken spiller i bakgrunn. Jeg har kjøpt de fleste julegavene og kosa med med innpakking. Julestjernene(blomst) og gulltrærne mine med lys står på gulvet å lyser opp stua. Nissene ble tatt fram for lenge siden(har ikke så mange), og røde kubbelys blir tent når kvelden kommer.

For å ikke snakke om at kundene ønsker meg GOD JUL! Jeg finner ikke jula. Hvor har den blitt av??

Tror jeg skal kjøpe meg kongerøkelse i morgen. Det brukte vi når jeg var mindre, og det lukter jul. Det er EI føkkings uke igjen til jul :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...