Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar denne her også.

 

Min onkel mistet nylig huset og alt inbo i en brann, samt flere overfladiske brannsår på kroppen. Tenke jeg skulle oppmuntre han med en gave.

 

Tenke å kjøpe brente mandler i julegave, blir det.

 

a)episk morsomt

b)bad taste

 

Vær litt forsiktig... Med mindre onkelen din har god selvironi, noe jeg tviler på at han har i forhold til situasjonen, så vil det falle i veldig dårlig smak.

 

Han har mistet alt, ikke gni det inn... Det er bare mitt råd.

 

 

(Selv om jeg synes det er latterlig morsomt, mye pågrunn av at jeg ikke eier empati. :p )

Lenke til kommentar

Jeg tror Heilage liker å tro at han er tøff, mens han innerst inne er veldig snill. :p

 

Det stemmer ikke at du ikke eier empati når du skrev alt det du skrev før parantesen ihvertfall.

 

Jeg vurderer å gi brente mandler som en "tilleggsgave" til noen i år. Husker jeg var veldig flink til det for to-tre år siden. Ikke så rart når jeg fulgte oppskrift, men ...

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

farmor og farfar får 2 fine og kule julekakebokser med 2 forskjellige typer julekaker i :) Farmor liker ikke å bake, og jeg hadde lyst at hun skulle ha hjemmelagede julekaker. Brukte noen timer på å bake kakene i dag, og kjøpte boksene i går. En gave med mye omtanke bak som jeg håper blir satt pris på :) I tillegg kan hende jeg kjøper noe annet godt til de, får se hva jeg finner på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...