Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Skal mest sannsynlig på en konsert i Danmark til sommeren og da blir jeg jo å dra til Stavanger først og rett etterpå, so you never know :p Skal også til Stavanger i mai måned.

Jeg bor faktisk rett ved Stavanger :) Bare sånn hvis du lurte liksom...

 

Endelig fått nisselua på steinen min :)

Men føler at de grønne gresset kanskje burde byttes ut med snø?

Enig, som Kong_Kake er inne på passer ikke nisselue og gress sammen. I hvertfall ikke like bra som nisselue og snø :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
D'Amico: Hehe, okey.

Jeg tenkte vi kunne se Champions League-finalen mellom United og Liverpool mens vi tar en kopp te og spiser små kjeks med ost på?

 

 

Vedder på jeg hadde eid dere alle i pinnekjøttspising. Har ikke spist pinnekjøtt på år og dag. Eller ikke år, jeg spiste det forrige jul. Men kan ikke huske at jeg har spist det etter det, selv om jeg sikkert har gjort det. Virker litt for lenge siden å ikke ha smakt det siden 2007.

Lenke til kommentar

hei,

 

jeg søker julegratulasjon teksten, kan du hjelpe meg? jeg vil skrive hilsen til kolegaene mine (vi jobber po norsk i litauen).

 

det er interessant tema. i julekveld (24. desember) spiser vi bare 12 fat (dish på engelsk). vi spiser ikke kjøtt, melk. vi spiser fisk, brød, drikker vin. i kvelden kommer santa til oss. 25. desember vi spiser alle gode ting.

 

jeg synes at best sangen er Last christmas. Når jeg hører den, jei kan forstå at jule er her.

Lenke til kommentar
D'Amico: Hehe, okey.

Jeg tenkte vi kunne se Champions League-finalen mellom United og Liverpool mens vi tar en kopp te og spiser små kjeks med ost på?

 

Er med på den ;) Med mindre dette er et bakholdsangrep fra deg og de andre Unitedsupporterene sin side :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...