Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare et lite pirk:

 

man kan egentlig ikke si "God Jul" før 1. Juledag, men man kan si "til lykke med jula" eller liknende før den 1. Juledag, og "God Jul" fra og med 1. juledag. Hvorfor? Fordi "jul" er jo at Jesus blir født, som skjer 1. Juledag, ikke dagene før.

Nå har du gjort det..

Bare å vente på all kritikken, så imens sier jeg god jul!

Lenke til kommentar
bare et lite pirk:

bare et lite pirk:

 

man kan egentlig ikke si "God Jul" før 1. Juledag, men man kan si "til lykke med jula" eller liknende før den 1. Juledag, og "God Jul" fra og med 1. juledag. Hvorfor? Fordi "jul" er jo at Jesus blir født, som skjer 1. Juledag, ikke dagene før.

Tull og tøys.

 

http://www.aftenposten.no/kul_und/article936206.ece

 

Dersom du ikke har en god beskrivelse på hva ordet "Jul" betyr, så vil jeg påstå at du tar feil.

Lenke til kommentar

@CypheroN: Hehe, jeg trodde du svarte på at Niko skulle fikse avataren, og mente at det bare var unødvendig, blant annet fordi du ikke har gjort noe med avataren din.

 

Jeg tror Niko sa det du reagerte på for å gjøre det klart at han måtte bytte avatar ...

 

Vitser blir alltid så morsomme når man prøver å forklare. :ermm:

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Hele poenget er at Niko ikke mente dette 100% seriøst og han reagerte på at du tok det så veldig seriøst ... Men seriøst ikke ødelegg julestemninga mi med unødvendig krangling ;)

 

Ødelegger jeg julestemninga di av å diskuterediskusjon.no i en Julediskusjonstråd? :p

 

og jeg overeagerte ikke så jævlig da, skrev bare "Dummeste jeg har hørt" =)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Hele poenget er at Niko ikke mente dette 100% seriøst og han reagerte på at du tok det så veldig seriøst ... Men seriøst ikke ødelegg julestemninga mi med unødvendig krangling ;)

 

Ødelegger jeg julestemninga di av å diskuterediskusjon.no i en Julediskusjonstråd? :p

 

En ting er å diskutere jul og alt rundt jul, men dere diskuterer unødvendig ujulete tullball :p

Lenke til kommentar

Oi oi oi! Det var selvfølgelig ikke ment seriøst som noe påbud. Folk er gærne :) Artig at noen er så seriøse da, håper jeg ikke tråkket noen på tærne ved å si det da. Virker som noen er livredd for å bytte avatar :)

 

Jeg kommer nok til å bytte så fort jeg klarer uansett om det blir påbud eller ikke (fnis fnis).

 

Nå spiser jeg medisterkaker og koser meg fælt! Gleder meg til det snurper seg til mot julaften også!

God jul får dere alle ha, enten dere sier det før eller etter jesu fødsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...