Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist gang jeg posta i denne tråden var i August (!!), og jeg står fortsatt på mitt. Jula begynner 1 Desember. FERDIG MED DET.

 

Boikotter selvfølgelig alt av julegodter, julebrus og annet dumskap som sniker seg ut i butikkene før 1 Desember.

 

Og spise julegodteri i September blir like dumt som og ta på deg shortsen og springe ut i midten av februar fordi "det er ikke så lenge til sommern".

Lenke til kommentar

Det vanligste er jo 133% ekstra lønn på 1. og 2.juledag, så enten tar du feil eller så har du ordna deg ei fiffig lønnsordning. Årets jul blir veldig fin . Julaften er på en onsdag, så da har jeg fri onsdag til mandag, jobber bittelitt (10-14) på mandag, og fri til 2. nyttårsdag :love:

 

Sånn ellers er jul bare stress.. handle masse mat, vaske , pynte, kjøpe gaver.. blæh.. jul var mye hyggeligere da jeg var lita, og jeg vurderer seriøst å avlyse jula i år , og innføre den igjen når jeg har fått barn selv..

Lenke til kommentar

Ja, men julen begynner ikke selv om julekalenderne på TV begynner. Det blir som å si at prøven har begynt kvelden før når du leser til prøven, eller at filmen har begynt når du setter på norsk tekst i menyen.

 

Gears of War 2 er ikke ute ennå, selv om det har kommet et par previews.

Lenke til kommentar

Nå nærmer jula seg. :love:

Noen som har vært snille barn i år?

 

Ja, men julen begynner ikke selv om julekalenderne på TV begynner. Det blir som å si at prøven har begynt kvelden før når du leser til prøven, eller at filmen har begynt når du setter på norsk tekst i menyen.

 

Gears of War 2 er ikke ute ennå, selv om det har kommet et par previews.

1. Desember er da vitterlig da man skal pynte til jul og slikt. Klart det er jul da! Hele desember er jul!

Selv om julaften er 24. des.

Lenke til kommentar
Og julen begynner på julaften.

Julaften er høydepunktet i Jula ja. Men forberedelsene, pyntingen, bakingen, pakking av gaver og alt det andre er da minst like viktig (om ikke mer) som julaften. Det er da man bygger opp julestemningen og jula er igang.

 

La oss si at man kuttet ut alt i jula, og bare hadde julaften? Tror ikke du kan ærlig si at det er mye jul da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...