Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ingen som tvinger oss til å feire jul!

 

Jeg synes jula er en hyggelig anledning til å vise familien at jeg setter pris på de. Jeg hverken får eller gir mange gaver, kun til/fra mine nærmeste.

 

 

Jeg og samboer bryr oss ikke om å kjøpe julegaver til hverandre. Vår "julegave" til hverandre er ei natt med overnatting på hotell i trondheim neste helg :) Der skal jeg handle julegavene mine i år :)

Lenke til kommentar

Julestrømpe er en selvfølge! Jeg lager til samboern og hun lager til meg. Vi synes det er veldig stas begge to. Pleier få en liten parfyme eller deo, et blad eller to, snop og en stor marsipangris.

 

Første året hvor har fri hele julen på lenge! Fri fra 23.des - 5. jan bare ved å bruke 3 fridager er genialt. Gleder meg som bare det :D

Lenke til kommentar
Jul er familietid, og ein sitt ikkje på PC-en då, iallfall ikkje under gåveopning!

Ja, heldigvis for de aller fleste. For andre er det pizza grandiosa og sprit for og døyve smertene... Jula er så mangt.

Jodå, det har du rett i. Ikkje meininga å vera støtande på noko vis altså, berre så det er sagt. Eigentleg er jo jul ei kristen høgtid, og det at stort sett heile verda på ein eller annan måte feirar det er faktisk litt rart :p

Lenke til kommentar

Jula er for alle, akkurat sånn det er med luft også forøvrig.

 

Folk feirer jula forskjellig, noen alene, noen med flaska og andre ting, noen med familie og noen med venner. Om en person vil sitte der med laptopen og samtidig sitte sammen med familien sin, why not? Det er et par ganger jeg skulle ønske jeg faktisk kunne ha en laptop i fanget og bare sitte der mens jeg hører på de andre som skravler.

 

Over til noe annet; Jeg synes det er artig hvordan gaveønskene mine blir forskjellig for hvert år som går. I år blir det mest fritidsutstyr, varme sokker, stilongs osv. Men øverst på ønskelista er en sovepose som tåler minst -30C.

 

Familien min er forøvrig interessert i jakt/natur, så det blir mye prat om det rundt bordet. (Grisen vi spiser på julaften har vi faktisk ikke skutt selv da, så det er sagt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...