Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Man får best julestemning på Plantasjen! Gogogo! masse nisser og musikk der :)

Best julestemning får jeg av å vere nostalgisk å arrangere et voksent julevrksted med produksjon av julelenker og dorull nisser med juleøl og gløgg med rødvin. Kan anbefales på det varmeste! Ha hatt det som fast tradisjon i mange år, og det er alltid like morsomt. Spesielt den gangen vi sjenket en kompis på claustaler :p haha!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke fullt så hyggelig å feire jul når det er 9 voksne og 8 barn i forskjellige aldre. Spesielt når noen av barna er små og ikke klarer å sitte stille under middagen, og maser fra klokken 3 om å få åpne gaver.. Og ikke minst river opp gaver i høyt tempo når de først får lov..

Du skal jo ha en hel hær, så bare vent.. :p

 

Ikke rart barna er helt i hundre. De står opp klokken åtte på julaften og klemmer pakker fra de våkner. Ikke verdens største tolmodighet på de minste.

Oki, nå beskrev jeg meg selv?

Jeg går å klemme på pakkene hele dagen jeg, og maaaser for å få åpne bare eeeeeeen? Men det får jeg aldri :thumbdown: Bra noen setter grenser for meg og :!:

 

Jul er en koselig tid. GLEDER meg til å pakke inn julegaver, lage god mat, og bare kose meg.

Leker også med tanken på å lage julekort, av meg og bikkja. Sende rundt til gamlingene :)

Lenke til kommentar

Pepperkakehus er stress, husker jeg lagde for skolen for noen år siden, var en borg...tok lang tid, og ble ikke så fint som jeg ville ha det...brukte en hel natt, gjett om jeg ble oppgitt da en i klassen kom på skolen med eifeltårnet i pepperkake versjonen :hrm:

 

Det er ikke fullt så hyggelig å feire jul når det er 9 voksne og 8 barn i forskjellige aldre. Spesielt når noen av barna er små og ikke klarer å sitte stille under middagen, og maser fra klokken 3 om å få åpne gaver.. Og ikke minst river opp gaver i høyt tempo når de først får lov..

Du skal jo ha en hel hær, så bare vent.. :p

 

Ikke rart barna er helt i hundre. De står opp klokken åtte på julaften og klemmer pakker fra de våkner. Ikke verdens største tolmodighet på de minste.

Oki, nå beskrev jeg meg selv?

Jeg går å klemme på pakkene hele dagen jeg, og maaaser for å få åpne bare eeeeeeen? Men det får jeg aldri :thumbdown: Bra noen setter grenser for meg og :!:

 

Jul er en koselig tid. GLEDER meg til å pakke inn julegaver, lage god mat, og bare kose meg.

Leker også med tanken på å lage julekort, av meg og bikkja. Sende rundt til gamlingene :)

Vi får åpne en pakke vis vi får mandelen i grøten :thumbup:

Lenke til kommentar

Pepperkaker har jeg aldri likt, og aldri interessert meg for egentlig. Jeg spiser deigen jeg :innocent:

 

 

Sameboe:

Vi har aldri hatt mandel i grøten :p

Men vi åpnet alltid en pakke før maten som kid. Jeg husker jeg åpnet den store fra pappa. Det var en barbiestall. Pappa var drriiiitsur, fordi jeg skulle liksom vente med den da :!:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Når jeg var yngre var jeg verdens mest hyperaktive barn på juleaften. Jeg var så spent at jeg bare satt å ristet på stoen under måltidet, var kritt hvit i fjeset og så egentlig syk ut :p Er virkelig ikke greit å være i baren på julaften!

FIXED :dremel:

 

Jeg klarer ikke smaken av gløgg :yucky: Men kakao til frokosten er godt da :D Og nå kom jeg på enda en bra ting med julen, nemlig Edamer osten :D

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...