Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmål:

 

Pepperkaker eller krumkaker?

 

Ribbe eller Pinnekjøtt?

 

TV2 julesending eller NRK julesending (julaften)?

 

Juleøl eller julebrus?

 

Myke pakker eller harde pakker?

 

Julesanger om Jesus eller Julen generelt?

 

Vet det er til poll, men svarer fordet:

 

-Pepperkaker

-Ribbe!

-Spørs, TV2 har jo fine Donald, men NRK sender klassikere og koseligere filmer. BEGGE!

-Julebrus

-Harde pakker

-Julen generelt

Lenke til kommentar
Spørsmål:

 

Pepperkaker eller krumkaker?

 

Ribbe eller Pinnekjøtt?

 

TV2 julesending eller NRK julesending (julaften)?

 

Juleøl eller julebrus?

 

Myke pakker eller harde pakker?

 

Julesanger om Jesus eller Julen generelt?

 

Vet det er til poll, men svarer fordet:

 

-Pepperkaker

-Ribbe!

-Spørs, TV2 har jo fine Donald, men NRK sender klassikere og koseligere filmer. BEGGE!

-Julebrus

-Harde pakker

-Julen generelt

Ganger 2

Lenke til kommentar

Jeg vil også!

 

Pepperkaker eller krumkaker? Pepperkaker

Ribbe eller Pinnekjøtt? Kalkun

TV2 julesending eller NRK julesending (julaften)? Ingen. Ser da ikke på TV på julaften! Eller.. på morran ser jeg på begge.

Juleøl eller julebrus? Arendals Julebrus

Myke pakker eller harde pakker? Harde pakker

Julesanger om Jesus eller Julen generelt? Begge

Lenke til kommentar

Pepperkaker eller krumkaker? Begge deler. :D

Ribbe eller Pinnekjøtt? Æsj? Resten av familien spiser pinnekjøtt på julaften, jeg får egen mat.

TV2 julesending eller NRK julesending (julaften)? Begge.

Juleøl eller julebrus? Begge.

Myke pakker eller harde pakker? Må nesten si harde pakker, men det er bare fordi jeg hater at andre kjøper klær til meg, jeg får helt angst for å ikke like det. x)

Julesanger om Jesus eller Julen generelt? Begge, egentlig, men jeg foretrekker de om julen generelt.

Lenke til kommentar
Det begynner å bli mørkt ute, julebrusen har kommet, og jeg har fått vite at jeg kanskje kan få jobbe på restauranten jeg er utplassert på i julebordsesongen.

 

Life is good. :)

 

Det er enda mer bra som skjer: JEG HAR HELG NÅ, skal i bursdag i morra og har bursdag om 5 dager + Jul. Wohoi, slå den.

 

Et lite spørsmål: hva får deg i julestemning? Altså, hva er den ene tingen du må gjøre vært år for å komme i julestemning? For meg er det snø, CB Julebrus og South Park.

 

Det samme som de fleste (vil jeg tro); Se julefilmer, pynte juletre, masse snø ute, julemusikk, julemiddag, alt dette får meg i den rette stemningen.

Lenke til kommentar
Hva syntes dere er den beste julebrusen? For meg er den ingen jul uten CB Julebrus. Dessverre går det bare an å få tak i den i Sør-Norge, så vidt jeg vet... Men om du bor oppi nord og tilfeldigvis er innom Sør-Norge burde du virkelig sjekke ut denne brusen.7331.jpg

Kjøpte da den her i Buskerud ifjor... dessverre smakte det en blanding av rødbrus, cola og champagnebrus :sick:

Lenke til kommentar
Hva syntes dere er den beste julebrusen? For meg er den ingen jul uten CB Julebrus. Dessverre går det bare an å få tak i den i Sør-Norge, så vidt jeg vet... Men om du bor oppi nord og tilfeldigvis er innom Sør-Norge burde du virkelig sjekke ut denne brusen.7331.jpg

Kjøpte da den her i Buskerud ifjor... dessverre smakte det en blanding av rødbrus, cola og champagnebrus :sick:

:ohmy: Jeg syntes den er helt fantastisk. På halloween drakk jeg nærmere 3 liter. Jeg tror den blir bedre når du er vant til den. Det er ikke et problem for meg, for jeg har vokst opp med CB Julebrus :love:

Lenke til kommentar

Pepperkaker eller krumkaker? Pepperkaker

Ribbe eller Pinnekjøtt? Pinnekjøtt!!<3

TV2 julesending eller NRK julesending (julaften)? Begge deler!

Juleøl eller julebrus? Hamar's julebrus.

Myke pakker eller harde pakker? Harde pakker. Jeg liker klær, men vil helst kjøpe dem selv.

Julesanger om Jesus eller Julen generelt? Julen generelt.

 

Sånn mens vi snakker om programmer på tv. Hver eneste jul har jeg sett en film om en teit svenske som jobber på posten. Han bestemmer seg for å ta alle gavene fra de som tjener mer enn [insert amount here] i året, og gi dem til de fattige. Jeg HATER den filmen, men likevel ender jeg opp med å se den. ><

Endret av Lillium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...