Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til de begynner og pynte julegatene :) Like koselig hvert år.

Enig, gå opp Karl Johan i mørket med lysa over gatene, snø som glitrer i lyset, nisser og bjeller, osv. Er så nydelig at man glemmer alle narkisene og horene oppover der

 

HAHA!!

 

Kanskje alle nissene ER alkiser og horer :roll:

 

------

 

Men jeg gleder meg å :| Snø. være ute på natta. Kose med dama inne mens det er snøstorm ute. Kosligere enn det går det nesten ikke ann å bli :D!

Lenke til kommentar

Vær så snill! La oss ventet til 1. desember med juleavatar-konkurransen. Seriøst. Jeg er selv veldig glad i juleavatar-konkurransene, og har hostet en av dem (2006), og hjulpet til på en annen av dem. Å ha juleavatar-konkurranse i oktober, før julen har kommet igang og brorparten av diskusjon.no's brukere har fått laget seg juleavatar blir for dumt. Nå skal jeg ikke bare komme her og være kritiserende og overlegen. Men tenk litt over det. Det er overhodet ikke noe vits i å opprette en juleavatarkonkurranse-tråd bare for å være den som får "æren" av å gjøre det. En slik konkurranse er vanvittig med arbeid. Og det er som regel en fordel at det er en moderator som står for konkurransen.

 

Først av alt, skal man være vert for en slik konkurranse kreves det en del planlegging. Blant annet må man avgjøre hvordan nominasjonsrundene skal foregå (Hvor mange nominerte skal man tillate før man sier stopp?), skal man ha kvalifikasjonsrunder (avhengig av antall nominerte)? Hvor mange nominerte avatarer skal man isåfall ha per kvalifikasjonsrunde? Skal man ha semifinaler? Hvordan skal man best nå ut til alle forumets brukere? Det er ikke alle brukerne som frekventerer OT-Baren og Sosialt med jevne mellomrom. Hvilke regler skal gjelde for konkurransen? Mange spørsmål å ta hensyn til.

 

Så hvis noen skal hoste en slik konkurranse. Vent med nominasjonstråd til litt ut i desember (Da har folk fått tid til å lage og benytte seg av juleavatarer. Samt brukerne har fått tid til å legge merke til juleavatarer som skiller seg ut). Så lager man eventuelle kvalik. og semifinale-runder etter det igjen.

 

Takk for meg.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Vær så snill! La oss ventet til 1. desember med juleavatar-konkurransen. Seriøst. Jeg er selv veldig glad i juleavatar-konkurransene, og har hostet en av dem (2006), og hjulpet til på en annen av dem. Å ha juleavatar-konkurranse i oktober, før julen har kommet igang og brorparten av diskusjon.no's brukere har fått laget seg juleavatar blir for dumt. Nå skal jeg ikke bare komme her og være kritiserende og overlegen. Men tenk litt over det. Det er overhodet ikke noe vits i å opprette en juleavatarkonkurranse-tråd bare for å være den som får "æren" av å gjøre det. En slik konkurranse er vanvittig med arbeid. Og det er som regel en fordel at det er en moderator som står for konkurransen.

 

Først av alt, skal man være vert for en slik konkurranse kreves det en del planlegging. Blant annet må man avgjøre hvordan nominasjonsrundene skal foregå (Hvor mange nominerte skal man tillate før man sier stopp?), skal man ha kvalifikasjonsrunder (avhengig av antall nominerte)? Hvor mange nominerte avatarer skal man isåfall ha per kvalifikasjonsrunde? Skal man ha semifinaler? Hvordan skal man best nå ut til alle forumets brukere? Det er ikke alle brukerne som frekventerer OT-Baren og Sosialt med jevne mellomrom. Hvilke regler skal gjelde for konkurransen? Mange spørsmål å ta hensyn til.

 

Så hvis noen skal hoste en slik konkurranse. Vent med nominasjonstråd til litt ut i desember (Da har folk fått tid til å lage og benytte seg av juleavatarer. Samt brukerne har fått tid til å legge merke til juleavatarer som skiller seg ut). Så lager man eventuelle kvalik. og semifinale-runder etter det igjen.

 

Takk for meg.

Enig :) JEg lagde min avatar idag kun fordi jeg ikke hadde noe å gjøre i friminuttet idag :)

Lenke til kommentar
Du synes det er kjipt at den kommer tidligere og tidligere, og du har allerede din juleavatar.

 

OK.

 

Joda, er enig med deg. Jeg synes det blir dumt at julen kommer så tidlig, men det er vanskelig å ikke komme i julestemning hvis du tenker over alt som har kommet i butikker og slikt allerede, så vil på en måte "følge opp". Selvom jeg synes at det burde la seg vente en måned.

Vet at jeg tabbet meg litt ut med avataren :blush: , men jeg lar den stå ut denne jula :thumbup:

 

 

Edt: Noen som tror jeg har sjans i den kommende avatarkonkurransen, eller bør jeg fikse litt på den? :hmm::p

Endret av HammerBro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...