Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brus_0_33_l_flaske.jpg

Smaker det samme som julebrus :p

Njaa, den smaker mye mer "bærete" enn julebrusen.

 

 

Bare jeg nevner ordet jul for morra mi blir ho helt hysterisk, alt for mye å tenke på med pynting og vasking. Menmen, jeg får vel hjelpe litt til i år med juleforberedelsene xD Ikke bare sitte på pcn :p

Endret av iRipley
Lenke til kommentar

Ahh, jul.

 

Det er bare en fantastisk tid.

 

Hyggelige folk i gatene, all pynten på gatene og i husene, all den gode maten, snøen og kulden. Fyr på peisen og juleprogrammer ( mikkes jul i andeby og grevinnen og hovmesteren)alt dette og sikkert mer er med å på gjøre for min del at julen er den beste tiden på året :love:

Lenke til kommentar
Ahh, jul.

 

Det er bare en fantastisk tid.

 

Hyggelige folk i gatene, all pynten på gatene og i husene, all den gode maten, snøen og kulden. Fyr på peisen og juleprogrammer ( mikkes jul i andeby og grevinnen og hovmesteren)alt dette og sikkert mer er med å på gjøre for min del at julen er den beste tiden på året :love:

 

Uenig.... Julen er forferdelig som jeg har sagt tidligere i tråden....

Lenke til kommentar
Ahh, jul.

 

Det er bare en fantastisk tid.

 

Hyggelige folk i gatene, all pynten på gatene og i husene, all den gode maten, snøen og kulden. Fyr på peisen og juleprogrammer ( mikkes jul i andeby og grevinnen og hovmesteren)alt dette og sikkert mer er med å på gjøre for min del at julen er den beste tiden på året :love:

 

Enig. Julen er en fantastisk tid. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Da er jula bare 2 måneder unna! Av god gammel vane holder jeg meg unna alt som heter julegodt, julereklame, julesanger OSV til 1 desember. Noe annet vil være blasfemi ;)

Kommer snart en tulling og sier at jula ikke har noe med kristendommen å gjøre, så kommer noen andre og skriker ut om hvor latterlig religion er. Så stenges tråden.

 

Takk meg ;) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...