Gå til innhold

Juletråden 2008 - Gledelig Jul!


P1ndy

Brukerenes matvaner på julaften  

354 stemmer

  1. 1. Hva pleier du å spise på julaften?

    • Juleribbe
      171
    • Pinnekjøtt
      170
    • Lutefisk
      10
    • Kalkun
      29
    • Annen mat
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser julefilm på tv2. Værste av alt er at jeg har ledd meg halvt ihjel et par ganger :!:

 

¨¨¨¨¨¨¨¨¨★

¨¨¨¨¨¨¨¨¨**

¨¨¨¨¨¨¨¨¨*o*

¨¨¨¨¨¨¨¨*♥*o*

¨¨¨¨¨¨¨***o***

¨¨¨¨¨¨**o**♥*o*

¨¨¨¨¨**♥**o**o**

¨¨¨¨**o**♥***♥*o*

¨¨¨*****♥*o**o****

¨¨**♥**o*****o**♥**

¨******o*****♥**o***

****o***♥**o***o***♥*

¨¨¨¨¨____!_!____

¨¨¨¨¨\_________/¨¨¨

...........GOD JUL.............

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
sssssskuffaaaa!

 

1. Helt ut av det blå så har slekta plutselig blitt enige om at alle over 16 er for gamle for julegaver. (Jeg fylte 16 1mnd siden)

2. Lurkika inni pakken jeg fikk av søstersen, hvor jeg fant de kjipeste tskjortene du kan tenke deg.

 

WAIIIII?! :(

1. De har misforstått jula. Virker som de endelig slipper å gi noe til de over 16, for det er regelen dems. "Aaahh, endelig kvitt den byrden". Da ville jeg ikke hatt gaver av dem uansett for å være ærlig :)

2. Tanken som teller! Drit nå i hva du får :) Karma tok deg for å kikke inn i gaven forresten.

 

edit: Lo meg ihjel av Elf jeg og. Når han skulle sette stjerna på toppen av treet. Hahahaha

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
sssssskuffaaaa!

 

1. Helt ut av det blå så har slekta plutselig blitt enige om at alle over 16 er for gamle for julegaver. (Jeg fylte 16 1mnd siden)

2. Lurkika inni pakken jeg fikk av søstersen, hvor jeg fant de kjipeste tskjortene du kan tenke deg.

 

WAIIIII?! :(

1. De har misforstått jula. Virker som de endelig slipper å gi noe til de over 16, for det er regelen dems. "Aaahh, endelig kvitt den byrden". Da ville jeg ikke hatt gaver av dem uansett for å være ærlig :)

2. Tanken som teller! Drit nå i hva du får :) Karma tok deg for å kikke inn i gaven forresten.

 

edit: Lo meg ihjel av Elf jeg og. Når han skulle sette stjerna på toppen av treet. Hahahaha

Forsåvidt enig i det du sier

 

...men jeg lurkikker alltid i pakker jeg får på forhånd, av den enkle grunn at jeg er en dårlig skuespiller. Er så flaut når jeg har forventinger til en pakke, men så er det noe som jeg egentlig ikke ønsker meg, og legger på det falske ansiktsutrrykket, så da er det bedre å være litt forberedt :p

Lenke til kommentar

Jeg skal bake i kveld :D Sjokolademarengs, eller kuruker som jeg kalte det som lita. (Eggehvite, sukker, mandler, og sjokolade).

I kveld har jeg dampa mandler for å få fjerna skallet lettere, og i morgen skal jeg kverne de og lage marsipan :)

 

Sett bort ifra å shoppe de siste gavene, og kjøpe inn mat til jul, skal mannfolket ta bilde av meg og bikkja.. Jeg skal nemlig sende med gavene et aldri så lite julekort :blush:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Unlucky you. Det hørtes da helt tåpelig ut å ikke få gaver selv om man er over 16 eller voksen.

 

 

Se på det slikt da. Tanter og onkler og filletanter har ofte MANGE onkelbarn og tantebarn å kjøpe gaver til hvert år. Disse onkelbarna og tantebarna handler som regel ikke gaver til tantene og onklene sine , så da gir de kanskje gaver til 8 utakknemlige 16-20'åringer som synes gaven de får er "lame" uansett.

 

Jeg blir like overrasket hvert år når jeg får gaver av mine tanter og onkler. Det er ikke noe jeg forventer i det heletatt.

 

Besteforeldrene mine, foreldrene mine og broren min derimot - de får jo fine gaver av meg også , så da er det naturlig å fortsette å bytte gaver.

 

Jeg skal på julegavehandel etter gave til fadderbarnet mitt på 8 år i dag.. og har fått beskjed om at jeg for all del ikke må kjøpe leker.. men hva blir vel julaften for en åtteåring hvis det bare er myke pakker under treet.... Hva leker dagens åtteåringer med?

Lenke til kommentar

 

Unlucky you. Det hørtes da helt tåpelig ut å ikke få gaver selv om man er over 16 eller voksen.

 

 

Se på det slikt da. Tanter og onkler og filletanter har ofte MANGE onkelbarn og tantebarn å kjøpe gaver til hvert år. Disse onkelbarna og tantebarna handler som regel ikke gaver til tantene og onklene sine , så da gir de kanskje gaver til 8 utakknemlige 16-20'åringer som synes gaven de får er "lame" uansett.

 

Jeg blir like overrasket hvert år når jeg får gaver av mine tanter og onkler. Det er ikke noe jeg forventer i det heletatt.

 

Besteforeldrene mine, foreldrene mine og broren min derimot - de får jo fine gaver av meg også , så da er det naturlig å fortsette å bytte gaver.

 

Jeg skal på julegavehandel etter gave til fadderbarnet mitt på 8 år i dag.. og har fått beskjed om at jeg for all del ikke må kjøpe leker.. men hva blir vel julaften for en åtteåring hvis det bare er myke pakker under treet.... Hva leker dagens åtteåringer med?

 

 

 

 

Det er jo bare å kjøpe en liten ting, trenger ikke å være dyrt heller. Kanskje noe nyttig som viser at en bryr seg om hverandre. Tanken som teller ;)

Ellers så hørtes det ut som om slektningene hans syntes det bare var et bry, da høres det ut som en riktig hyggelig familie :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...