Deem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Jeg slo i stykker min forrige trofaste SE K610i og vurderer å kjøpe ny. For øyeblikket bruker jeg min gamle Samsung SGH-Z300 som fungerer greit, men sliter med dårlig batteri, få funksjoner og ikke akkurat spekket med muligheter. Jeg vil gjerne ha * godt kamera * god batteritid (den jeg bruker nå har Stand-by opp til 180t, 3t taletid... Ikke spesielt bra) * wi-fi (ikke ekstremt viktig men kjekt å ha) * god kalender Jeg vil ikke bruke veldig mye på en telefon ettersom den blir byttet ut etterhvert, men har satt grensen på 2500, helst billigere. Det er tre telefoner i hovedsak som har fanget oppmerksomheten min: Nokia E51 LG KU990 Sony Ericsson P1i Sony Ericsson G900 Det blir en del billigere om jeg handler fra www.importgsm.com, men mister da Norske garantien (kommer jeg til å ha den i mer en to år da?) Uansett, er litt i tvil om hva jeg skal gå for, og håper at det er noen som kan hjelpe meg i valget. Endret 22. august 2008 av Deem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå