roadflash Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Noen som har en win xp norks version cd-key eller vet hvor jeg kan få tak i en? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Heh, smart spurt. Forresten: Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. Lenke til kommentar
Absorb Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Forundrer meg litt om ikke denne tråden blir stengt... Til spørsmålet : Du kan jo forsøke å kjøpe en lisens på XP?? Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Vel, dette er ikke vanlig å ta opp i hardware fora (fora). Men tilbake til tema, så er det ikke her du spør etter slikt. Jeg tviler på at hardware støtter slik ulovlig utgivelse av cd-keyer, men om noen har en som de vil gi vekk så skal jeg ikke sotppe dem. Lenke til kommentar
tommis Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Fulgte det ikke med når du kjøpte Windows XP? 8) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Heh, smart spurt. Forresten: Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. ganske rett...les retningslinjene bedre neste gang. 14 dagers luftetur rensker nok opp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg