orange Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hei, Hver gang jeg prøver å se en av videoene fra gamer.no så hakker de noe voldsomt og er ikke til å se. Har ikke disse problemene noe annet sted. Har videoene spesielt høy kvalitet, eller er båndbredden for dårlig? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hver gang jeg prøver å se en av videoene fra gamer.no så hakker de noe voldsomt og er ikke til å se. Har ikke disse problemene noe annet sted. Har videoene spesielt høy kvalitet, eller er båndbredden for dårlig? Er du sikker på at videoen er ferdiglastet frem til det punktet du ser den? Hvis den laster tregere enn den spiller vil du oppleve det som hakkete. Det kan hende kvaliteten er for høy for den båndbredden du har. Lenke til kommentar
orange Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Ja, det er en mulighet jeg har ikke kjap nok linje, og jeg ser jo at kvaliteten er høy. Men det som om dette ikke er et problem andre steder, men jeg skal jo da ikke banne på at kvaliteten er like høy. På andre steder har jeg inntrykk av at den bufrer mere før den setter igang - men samtidig så ser det jo ut som om nedlastningen faktisk ligger noe foran avspillingen. Kanskje dere kunne ha tilby en versjon i lavere kvalitet også? Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Sette på pause og la den laste ned mer vil sikkert fungere. Lenke til kommentar
orange Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Det gjorde det! Takk for tips. Morsomt å se den nye demoen til Id. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå