Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Som få vet eier Norge flere deler av Antarktis, den største kalles Dronning Maud's Land og er like stort som Argentina, altså 7 ganger så stort som Norge. Stedet er kaldt og værvarslet melder fra -18 til -42 grader den neste uka. Det er vel den største grunnen til at vi ikke bruker det til annet enn forskning Likevel må det vel være noe vi kan bruke dette stedet til? Dumt å ha så mye land til rådighet uten å bruke det Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Vi EIER vel strengt tatt ikke denne delen? Sist gang jeg leste tror jeg det var snakk om at denne 1/4'de delen var noe Norge hadde gjort krav på.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Norsk biland er det ihvertfall. Vi må vel få bruke det om det ikke skader noe/noen Endret 22. august 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Bygge et rakettskjold mot ekstremistpingviner med atomvåpen. Eller bygge en underjordisk bunker der man kan fryse ned viktige personer, gjemme informasjon og beskytte seg i tilfelle en romveseninnvasjon. Det ER det eneste fornuftige å bruke x antall kvadratkilometer is, stein og pingviner til. Endret 22. august 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Norge har skrevet under Antarktis-traktaten som blant annet sier at Antarktis ikke skal brukes til militære mål eller kjernefysisk bruk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Norge har vel ikke et desperat behov for mer plass akkurat nå. Skal vi se på Norges grenser og behov vil det være langt smartere å komme til en enighet med Russland ang. Gråsonen. Lenke til kommentar
sosialliberal Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Bygge et rakettskjold mot ekstremistpingviner med atomvåpen. Eller bygge en underjordisk bunker der man kan fryse ned viktige personer, gjemme informasjon og beskytte seg i tilfelle en romveseninnvasjon. Det ER det eneste fornuftige å bruke x antall kvadratkilometer is, stein og pingviner til. He, he… Det er vel så kaldt der borte at til og med pingviner svimer av. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kan vel lage noen fengsler der nede ? Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Asylmottak? hehe. Satt å tenkte på det når jeg leste førstepost Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Asylmottak? Ja, så kan dei gå å drepe og voldta pingvinar Endret 22. august 2008 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Kan vel lage noen fengsler der nede ? Kommer dessverre til å bli veldig dyr transport ned dit Asylmottak?hehe. Satt å tenkte på det når jeg leste førstepost Tenkte det jeg og, men dem hadde fryst ihjel der nede. I tillegg er det ingen arbeidsplasser enda, så det hadde blitt dyrt med så mye trygd Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 det kan jo hende at det er mye olje der? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Kan vel lage noen fengsler der nede ? Kommer dessverre til å bli veldig dyr transport ned dit Asylmottak?hehe. Satt å tenkte på det når jeg leste førstepost Tenkte det jeg og, men dem hadde fryst ihjel der nede. I tillegg er det ingen arbeidsplasser enda, så det hadde blitt dyrt med så mye trygd Å måke snø fra punkt A til punkt B er yppelig arbeid. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det kan ikke brukes til noe. Lenke til kommentar
40mm Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kan sikkert brukes til bosentinger når global oppvarming slår inn for fult og all isen er vekke. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Fjellklatring, isklatring, fiske, jakt, bading og andre turistaktiviteter. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kan sikkert brukes til bosentinger når global oppvarming slår inn for fult og all isen er vekke. Skal en del til for og smelte 4 km tykk is Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Skal en del til for og smelte 4 km tykk is Ikke i våre dager. Isen smelter jo som bare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå