Gå til innhold

Gåen disk, mangler kvitteringa...

Anbefalte innlegg

Svigers skulle ha seg em bærbar disk for å lagre ferieminnene på. Jeg anbefalte og kjøpe en WD Passport 160gig til dem hos en lokal forhandler(PS Østereng(ikke ps.no)). Den gangen fikk jeg selvfølgelig med kvittering men det er nå 10 mnd siden og jeg har ikke den kvitteringa.

Disken er død. Man plugger den i så lyser den og durer men dukker ikke opp i Min Datamaskin. Har prøvd den på 5 forskjellige datamaskiner.

Men hva gjør jeg nå? Varen er defekt og jeg har ikke kvittering. Kan jeg hendvende meg til WD og kjøre garantisak på dem, eller til butikken? Hva vil de svare med? Jeg kjøpte den til jul i fjor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kommer også veldig langt visst du har med kontoutskrift, dog kun visst du har betalt med kort.

Jeg betalte med kort... så da finnes det håp altså! Det var bra, bare veldig slitsomt å finne en liten ting 10mnd tilbake i tid! :-)

Sarkasme? Problemet mitt er at jeg vet ikke om den er kjøpt til jul om det var i februar feks. Jeg finner nok ut av det(slapp av)!!!

Ringte butikken i dag og de regger ikke kjøp med mindre det er en hel data... så får bare søke i nettbanken når jeg komemr hjem.

Er jeg maks uheldig betalte jeg denne varen med min gamle bank! (omg pls). Jeg bytta nemlig bank til Nordea for en god stund siden. Så dette blir riktig så spennende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...