South_Bridge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Svigers skulle ha seg em bærbar disk for å lagre ferieminnene på. Jeg anbefalte og kjøpe en WD Passport 160gig til dem hos en lokal forhandler(PS Østereng(ikke ps.no)). Den gangen fikk jeg selvfølgelig med kvittering men det er nå 10 mnd siden og jeg har ikke den kvitteringa. Disken er død. Man plugger den i så lyser den og durer men dukker ikke opp i Min Datamaskin. Har prøvd den på 5 forskjellige datamaskiner. Men hva gjør jeg nå? Varen er defekt og jeg har ikke kvittering. Kan jeg hendvende meg til WD og kjøre garantisak på dem, eller til butikken? Hva vil de svare med? Jeg kjøpte den til jul i fjor. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 http://websupport.wdc.com/warranty/seriali...nty&lang=en Sikker på at du har googla det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hadde samme problem, men husket sånn ca. datoen, og butikken (spaceworld) fant kjapt opplysningene på eget datasystem. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Så lenge du registerte kjøpet med navn, så vil butikken enkelt finne kjøpet i systemet. Om du ikke valgte å registrere navnet, så blir det verre. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Du kommer også veldig langt visst du har med kontoutskrift, dog kun visst du har betalt med kort. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Du kommer også veldig langt visst du har med kontoutskrift, dog kun visst du har betalt med kort. Jeg betalte med kort... så da finnes det håp altså! Det var bra, bare veldig slitsomt å finne en liten ting 10mnd tilbake i tid! :-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det var bra, bare veldig slitsomt å finne en liten ting 10mnd tilbake i tid! :-) Ja, det kan medføre et par tastetrykk ... Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Om du har en litt seriøs bank, tar det nok et par minutter å finne det i nettbanken din om du ikke er såå kjent der inne. Hvis du ikke finner den kan du jo prøve å ta med et vitne som forbrukerrådet mener er nok Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Du kommer også veldig langt visst du har med kontoutskrift, dog kun visst du har betalt med kort. Jeg betalte med kort... så da finnes det håp altså! Det var bra, bare veldig slitsomt å finne en liten ting 10mnd tilbake i tid! :-) Sarkasme? Problemet mitt er at jeg vet ikke om den er kjøpt til jul om det var i februar feks. Jeg finner nok ut av det(slapp av)!!! Ringte butikken i dag og de regger ikke kjøp med mindre det er en hel data... så får bare søke i nettbanken når jeg komemr hjem. Er jeg maks uheldig betalte jeg denne varen med min gamle bank! (omg pls). Jeg bytta nemlig bank til Nordea for en god stund siden. Så dette blir riktig så spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå