-iL- Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er demo'n avsluttet når man kommer til toppen av tårnet? Jeg hacket meg inn, men fikk bare tulle bedskjeder om at jeg spilte demo istedenfor full version av spillet. utrolig kort demo i såfall, sa meg ingenting om jeg har lyst å kjøpe spillet eller ikke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Gå ut igjen og fortsett videre? Trur det var det jeg gjorde. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvis du går litt lengre ned fra tårnet så skal det være en lyskaster du kan bruke til å svinge deg over til andre siden. Hvis ikke det går så stopper nok demoen der. Personlig vil jeg anbefale deg fullversjonen av BC:Rearmed, er spesielt gøy hvis du får med en venn og spiller co-op. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Demoen stopper når du kommer til bossen. Du får ikke prøvd deg mot bossen, men du får se den. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 spillet koster 54kroner fra us-store.. løp og kjøp.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Utvilsomt ett av de beste spilla som har kommet på PSN, ett must spill og kjempemorro hvis man har en venn å spille co-op med. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Mye snacks for 54kr! Veldig gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå