RufusRotte Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Er det trygt å slette XPS document writer fra Vista, eller er det så innbakt i OS at man kan risikere kaos ved å fjerne det? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Prøv ... Hvis den ligger inne som en installert printer - som kan fjernes -, så ville jeg ikke nølt med å fjerne den dersom jeg oppfattet den som sjenerende. (Noe jeg forøvrig ikke gjør). Jeg har aldri hørt om noen som har brukt den til noe .... Det er vel bare et spedt forsøk fra MS på å konkurrere med PDF Writer og denslags. Men selv om den vil forsvinne fra listen over installerte printere, så bør du ikke regne med at det blir frigitt noe særlig med diskplass. (Det ville overraske meg stort.) Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Prøv pptPlex så får du se hva du kan bruke XPS til. Et "kanon" tillegg til PP. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hmm ... ser interessant ut ... Oh, wait, du må ha Office 2007 ..........(* bummer *) Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Oh, wait, du må ha Office 2007 ..........(* bummer *) Ja, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå