FnoFFen Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Eksempel:50D ISO 1600 http://www.canon.icp.dog-cr.jp/products/ca...ample_50d-4.jpg Smooth... http://www.canon.icp.dog-cr.jp/products/ca...50d/sample.html Jeg får ikke sett på disse bildene. Jeg fåt beskjed om at jeg må logge meg på med bruker og passord (?) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Stusset litt med dette "Innebygget bildestabilisator" Canon har jo bildestablisator (IS) i objektivene Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Bobatkins mener det virker som en oversettelses-ulykke fra kinesisk til engelsk. At bildestabiliseringen refererte til den i objektivene og at det ikke er stabilisering i huset. Hvis det viser seg at bob tar feil på det punktet så må jeg seriøst revurdere overgangen til Pentax. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Offisiell nå: http://www.canon.no/For_Home/Product_Finde...S_50D/index.asp og http://www.engadget.com/2008/08/26/officia...c-4-processing/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hvis det viser seg at bob tar feil på det punktet så må jeg seriøst revurdere overgangen til Pentax. Du fortsetter med Pentax, med andre ord? Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 dpreview har også kommet med review. Ser ut til at det er en del løsninger som gjør at kameraet kan bli virkelig spennende. Tom Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gleder meg! Hadde vært kos om de lagde et kit med 50d og 17 - 55;D Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Ser på siden til Rob Galbraith at en av Canons toppsjefer i USA og Canon-guru over noen , Chuck Westfall har kommentert hva 50D eiere kan forvente av ISO prestasjoner. " This tech-speak, says Chuck Westfall, Technical Advisor at Canon USA, adds up to the 50D performing better at higher ISO settings than the 40D, despite the new camera's smaller pixels (4.7µm for the 50D vs 5.7µm for the 40D). Purchasers of the 50D, says Westfall, can expect noise levels to be roughly 1 to 1.5 stops better in the high ISO range. For example, this means that a photo shot at ISO 3200 on the 50D is expected to have similar noise characteristics to one shot in the ISO 1100-1600 range on the 40D. " Holdt nesten på å si jeg tror det ikke før jeg får se det, men Westfall er ikke akkurat kjent for å fare med fanteskap. I såfall passerer den også 5D med glans, noe som får meg til å tenke på hvordan nye 5D kommer til å yte... Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hei! Vet ikke om dere har sett denne "testen" av 50D: Svensk blogg Autofokus systemet ser veldig lovende ut....det er gøy å være interessert i foto for tiden. Endret 26. august 2008 av Tor Arne Bjørn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Stemmer dette, ragamuffin, så er det absolutt av interesse. Spørsmålet er om det er reell forbedret ytelse eller et resultat av for hard støyreduksjon. Tom Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Om det er reel forbedret ytelse er det virkelig imponerende. Fem ekstra megapiksler og 1-1.5 stopp bedre enn sin forgjenger, og det på en cropsensor ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Om det er reel forbedret ytelse er det virkelig imponerende. Fem ekstra megapiksler og 1-1.5 stopp bedre enn sin forgjenger, og det på en cropsensor ... Det er det. En kraftigere CPU (Digit 4) og en skikklelig LCD er ikke å forakte det heller. Det meste av de andre tingene kom på 40D. Dvs. det er mulig at autofokus systemet er forbedret enda et hakk; noe som også er kjekt å ha. Tom Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Denne svenske fuglefotografen skryter jo voldsomt av autofokusen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Denne svenske fuglefotografen skryter jo voldsomt av autofokusen. han er kanskje programforpliktet til og gjøre akkurat det. Har tenk og skaffe kamera nr2 på nyåret,kan hende det heller blir kamera nr1 jeg handler da,hvis 50D svarer til forventningene. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 han er kanskje programforpliktet til og gjøre akkurat det. Fyren påstår jo at artikkelen er skrevet på eget initiativ, mens reklamefilmene ble betalt. Men man kan kan vel aldri vite noe sikkert ... Hvor lang tid tror dere det tar før man får dette til åtte tusen? Ett år? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hvis det viser seg at bob tar feil på det punktet så må jeg seriøst revurdere overgangen til Pentax.Du fortsetter med Pentax, med andre ord? Jeg har Canon nå. Pentax står på handlelista for denne høsten. Med andre ord er jeg fortsatt på stø kurs mot systembytte. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Hvor lang tid tror dere det tar før man får dette til åtte tusen? Ett år? Med hyppigheten på nye modeller den siste tiden ville det ikke forundre meg om første tilbudet kommer på nyåret,er vel ikke et kamera som passer under juletreet da,1000D/450D er vel heller julegavemodeller. Man antar prisen i USA blir rundt $1400/1500 "kid" I Norge blir vel kameraet priset til litt over 10.000,med/uten objektiv ?. Endret 26. august 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Canon Digitalkamera Speilrefleks Eos 50D kamerahus Sort 10 195,00 NOK http://www.scandinavianphoto.no/product/it...spx?iId=8353911 Lenke til kommentar
El_Jeffe Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Dette ligger definitivt på handlelista for senhøsten. En solid oppgradering fra mitt 20D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå