Forumforumforum Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Bestilte for snart 10 dager siden en TV som var demoprodukt hos komplett.no, denne tven var erstatning fra produsent, og komplett hadde bare denne og en til inne. Dukket ikke opp noe på pakkesporingen, og jeg ble utolmodig allerde etter 5-6 dager. Det har nå snart gått 10 dager, og komplett har konstantert at noe har skjedd med tven underveis. (Posten la all skyld på komplett, at de ikke hatt fått den) Fikk nå svar fra komplett: Hei Denne kan se ut som er borte i posten dessverre, her har vi heller ingen erstatning men jeg kan kreditere tven og be en fra vår kundeservice kontakte deg for en god pris på en annen tv. Det betyr vel at de setter prisen for tven i kredit hos de, og jeg får "en god pris" på en annen tv? Jeg kunne jo tenke meg en like bra tv, til samme prisen, og har vel kanskje krav på dette? Hvilke lover bør jeg titte i for å lese meg frem til det? Jeg vil jo f.eks ikke ha noen 32" med mindre tilkoblinsmuligheter, dårligere spesifikasjoner osv. når jeg bestilte en 40".. Har jo ikke blitt trukket pengene fra konto for så å få en tv jeg kunne dratt på elkjøp å få til samme prisen kontant Så, har jeg krav på å få en tv som er like bra som den jeg egentlig bestilte? Endret 22. august 2008 av espennyh Lenke til kommentar
otis Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 For meg så høres det ut som de er villig til å la deg kjøpe en bedre TV til en rimeligere pris, enn det du opprinnelig betalte. Det bør jo være nok det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Virker som det er stort svinn hos Komplett eller i Posten. En 40" blir ikke bare borte ... Men du får nok en TV du blir fornøyd med Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Virker som det er stort svinn hos Komplett eller i Posten. En 40" blir ikke bare borte ... Det kan jo være at den ble... "borte"? Mye sommervikarer i posten for noen uker siden Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 En kamerat av meg bestilte nylig en 50" tommer hos komplett. Den forsvant også i posten. Merkelig. Det han derimot fikk var to veggfester for denne skjermen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 For meg så høres det ut som de er villig til å la deg kjøpe en bedre TV til en rimeligere pris, enn det du opprinnelig betalte. Det bør jo være nok det. Det er det de har tilbudt meg. Jeg har nå fått tilbud om en Samsung 40" LCD-TV LE40R81B til 6000,- Den er jo like bra som den jeg bestilte, men har ikke råd til å legge ut kr. 1000,- sånn akkurat nå uten videre. Har akkurat betalt ned billånet med 25 000,- kjøpt PS3 til 3500,- samt denne tven nå til 5000,- Men kan jeg kreve en "like stor" og bra tv til samme pris, eller må jeg velge mellom å godta tilbudet eller kan de kreve at de skal gi meg pengene tilbake? De har jo tross alt tatt betalt for en tv de ikke leverte, samt at pengene mine har vært ute av konto i over 10 dager nå..... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Når de kreditterer vil det si at du får igjen pengene dine, ikke at du får de i kreditt hos de. Så om du ikke slår til på tilbudet deres så får du igjen pengene. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Ok. Spørs nok om jeg må få pengene tilbake da kanskje, får se. Den tven de tilbudte meg kunne jeg jo kjøpt for 6000 i juni også, de hadde den på ukens tilbud til den prisen da Den er jo ikke så mye bedre enn den tven jeg egentlig kjøpte eller, så føles litt feil å betale enda tusen kroner til.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ok. Spørs nok om jeg må få pengene tilbake da kanskje, får se. Den tven de tilbudte meg kunne jeg jo kjøpt for 6000 i juni også, de hadde den på ukens tilbud til den prisen da Den er jo ikke så mye bedre enn den tven jeg egentlig kjøpte eller, så føles litt feil å betale enda tusen kroner til.. Du kan dessverre ikke kreve noe mer enn å få pengene dine tibake eller å akseptere det nye tilbudet deres. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Ok. Tror det blir pengene tilbake da, så får jeg heller vurdere å spare eller gå ned på størrelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå