funkycloud Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Heisann godtfolk, Er på jakt etter en rask bærbar til rundt 6000 kr. Skjermstørrelse skal være 15.4 Har sett at mange begynner å leveres med 4 GB nå, forøvrig kunne jeg også tenkt meg 512 mb på skjermkortet. Noen som har noen å anbefale? må vel muligens opp i pris for å få det skj. kortet. Hva med toshiba forhold til zepto? Zepto er gjerne et par tusen dyrere. Noen synspunkter? Batteritid, harddisk og slikt er ikke så viktig. thx Lenke til kommentar
NorkaBorka Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Heisann godtfolk, Er på jakt etter en rask bærbar til rundt 6000 kr. Skjermstørrelse skal være 15.4 Har sett at mange begynner å leveres med 4 GB nå, forøvrig kunne jeg også tenkt meg 512 mb på skjermkortet. Noen som har noen å anbefale? må vel muligens opp i pris for å få det skj. kortet. Hva med toshiba forhold til zepto? Zepto er gjerne et par tusen dyrere. Noen synspunkter? Batteritid, harddisk og slikt er ikke så viktig. thx Ja...tipper du ikke behøver å gi mer enn 6K for en sånn en. "...må vel muligens opp i pris for å få det skj. kortet" nei, det stemmer faktisk ikke Mange pcer i dag leveres med skjermkort på 800Mb og har fortsatt en nogenlunde pris. Men det med batteritid kan du bare glemme, det er ingen pcer som har det desverre. Mitt batteri virker kanskje 40 Min når jeg setter den på "Høy ytelse" og bare bruker internet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå