Erasus Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Faen heller for en misvisende tittel, er det ikke bekreftet så hva er vitsen med en slik overskrift? For øvrig gjenstår det å se om Depp er egentlig interessert i rollen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Regner med at en del av dere har sett dette: Michael Bay's Rejected script for The Dark Knight Men, ja, det hadde egentlig blitt ganske episk. Jeg lo. Jeg tror faktisk jeg hadde sett den filmen. Det hadde vært på helt andre premisser enn TDK da. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg tror faktisk jeg hadde sett den filmen. Det hadde vært på helt andre premisser enn TDK da. Jeg tror det hadde vært et overdrevent actionepos. Og det liker jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Regner med at en del av dere har sett dette: Michael Bay's Rejected script for The Dark Knight Men, ja, det hadde egentlig blitt ganske episk. Hahahaha. Har ikke sett denne før :!: OT: Depp blir feil tror jeg. Klarer ikke å se for meg han som The Riddle... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Faen heller for en misvisende tittel, er det ikke bekreftet så hva er vitsen med en slik overskrift? For øvrig gjenstår det å se om Depp er egentlig interessert i rollen. Enig, dette er urgamle rykter som ikke er avgjort på noe som helst plan. Rett og slett en drittoverskrift. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg som håpet på Steve Buscemi som The Riddler. Det hadde kanskje vært tusen ganger fetere enn Johnny Depp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Masse gode filmnyheter ;D Hobbiten er igang, det samme er Transformers 2, og det ser ut til at Depp blir The Ridder. Full pott for min del. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Må vel ta alt dette med en stoooor klype salt? Ingenting av dette er bekreftet, og har ikke allerede Nolan avvist Pingvinen som en "too far fetched character"? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Jo, man må ta dette med en klype salt. Kulturo.no har med denne overskriften synket ned til tabloid VG-nivå. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 "There is a heavy silence as they search for an solution. Finally, Bruce's face lights up with equal parts brilliance and insanity. Bruce: We hack the internet. Alfred: Hack the internet? Bruce: Yes, hack the internet." Haha, for en film det der hadde blitt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg