CypheroN Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Ikke verst. Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Depp skal sannsynligvis spille Gåten i den neste "Batman"-filmen. Les mer Lenke til kommentar
Speik Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Har tro på Depp, dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Hørte ulmende rykter om dette for en måned siden. Håper det kan bli slik, Depp er en god skuespiller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Dette kan jeg glede meg til. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Depp er skikkelig bra, og det er Hoffman også, men for min del er Penguin og The Riddler noen av symbolene på en filmserie som gikk i dass. The Dark Knight er en fantastisk film og jeg skulle ønske det stoppet der. Jeg vet at filmstudioene ikke klarer å motstå $$$ men Nolan burde satt ned foten. Uten ham er Batman død. Igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Depp er skikkelig bra, og det er Hoffman også, men for min del er Penguin og The Riddler noen av symbolene på en filmserie som gikk i dass. The Dark Knight er en fantastisk film og jeg skulle ønske det stoppet der. Jeg vet at filmstudioene ikke klarer å motstå $$$ men Nolan burde satt ned foten. Uten ham er Batman død. Igjen. De to siste filmene har vært fantastiske, så jeg ser ikke helt hvorfor det burde stoppe der. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Den første Batman-filmen til Tim Burton var også bra, men det gikk veldig fort nedover. Jeg vil ikke at det samme skal skje igjen. Ikke med Christopher Nolan. Når filmstudioet vil tyne hver eneste dollar ut av konseptet, da er det stor sannsynlighet for at det blir dårlig. Derfor håper jeg at Nolan trekker seg på topp, så kan de heller ansette Joel Schumacher, Michael Bay eller en annen mentalpasient til å lage oppfølgerene. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Fy faen. Michael Bay i stolen på en Batman film hadde blitt episk. Det hadde blitt en rå film det! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Regner med at en del av dere har sett dette: Michael Bay's Rejected script for The Dark Knight Men, ja, det hadde egentlig blitt ganske episk. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Riddler? Penguin? Jaja, vi får se. Er ikke så lenge siden det gikk rykter om at tredje film er løst basert på en tegneserie der Batman sloss mot Two-Face. Og når vi vet Harvey Dent er med i Dark Knight... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Regner med at en del av dere har sett dette: Michael Bay's Rejected script for The Dark Knight Men, ja, det hadde egentlig blitt ganske episk. Jeg lo. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Den første Batman-filmen til Tim Burton var også bra, men det gikk veldig fort nedover. Jeg vil ikke at det samme skal skje igjen. Ikke med Christopher Nolan. Når filmstudioet vil tyne hver eneste dollar ut av konseptet, da er det stor sannsynlighet for at det blir dårlig. Derfor håper jeg at Nolan trekker seg på topp, så kan de heller ansette Joel Schumacher, Michael Bay eller en annen mentalpasient til å lage oppfølgerene. Så vidt jeg vet har det alltid vært planlagt at det skulle bli en trilogi, så skjønner ikke helt hvorfor Nolan skulle ha gitt seg nå og bryte en evt. kontrakt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Batman dukket opp i 1939 og holder det fortsatt gående. Tror nok han tåler en del filmer til så lenge kvaliteten er bra. Endret 22. august 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Johnny Depp.. er det bare meg som syns dette er et uoppfinnsomt valg? "har du en sprø figur i filmen din, men mangler en skuespiller?? ring Johnny!" de bruker opp fyren! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Nei, Tim Burton bruker ham opp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Tim Burton og Johnny Depp er en duo som jeg begynner å bli utrolig lei, særlig når Depp viser i filmer som Secret Window, Fear and Loathing og Gilbert Grape hvor stor vidde fyren har, i stedet for den "gotiske gentlemanen" han virker å spille i samtlige Burton filmer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har lyst til å se Johnny Depp i en badass action film jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 Hvis du ser bort i fra kvalitet er han jo i Once upon a time in Mexico. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 23. august 2008 Rapporter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg som håpet på Steve Buscemi som The Riddler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg