mcgroven Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Vi har satt oss ned med Valve-sjef Gabe Newell for å drepe zombier. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Tror nok helgen 7. - 9. november i stor grad vil bli tilbrakt inne forran Xboxen, med tanke på at Gears of War 2 og Left 4 Dead begge har lanseringsdato den 7. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noen som vet hvor "stor" enspiller-delen blir/er? Er det slik at dette er bare en kort "paaklistret intro" eller er dette gjort skikkelig med en spill-tid paa 8 - 10 timer? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Dette kommer til å bli en slager på lan! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Tror nok det blir en del sene kvelder og lan utover vinteren ja Can't wait! Lenke til kommentar
Looper87 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ser virkelig fram til spillet, har en følelse av at dette kommer til å bli et populært multi-player spill. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noen som vet hvor "stor" enspiller-delen blir/er? Er det slik at dette er bare en kort "paaklistret intro" eller er dette gjort skikkelig med en spill-tid paa 8 - 10 timer? Enspiller delen er visstnok nøyaktig lik multiplayer delen, men at man spiller med intelligente boter istedenfor mennesker. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg elsker tanken på å kooperere (ja, jeg norskifiserer) med tre andre, det gir mye mer dybde enn den vanlige formen der du kun har to spillere som spiller sammen. Det må være utrolig tilfredsstillende å få til lagspillet skikkelig og fullstendig smadre all motstand i fillebiter:) Vi går en underholdende vinter i møte Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Årets spill in the making... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Må si jeg er skuffet. Trodde dette skulle bli et overlevelses spill, men isteden er det bare en vanling zombie shot'em up spill. Ser drit dårlig ut. Bare masse action og ingen stemning og sjel... Lenke til kommentar
probin Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 OMG.. (ikke le av meg!) men jeg fikk høre om det spillet nå, og jeg trur jeg har blitt frelst (enda en gang ) det virkes KJEMPERÅTT ut :O gleedeeer meg!! WEEE Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvis spillet virkelig er basert på så mye samarbeid og kommunikasjon med dine medsoldater må jo spillet være omtrent verdiløst i enspillermodus? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvis spillet virkelig er basert på så mye samarbeid og kommunikasjon med dine medsoldater må jo spillet være omtrent verdiløst i enspillermodus? Virker egentlig sånn, ja Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Spennende! Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hvis spillet virkelig er basert på så mye samarbeid og kommunikasjon med dine medsoldater må jo spillet være omtrent verdiløst i enspillermodus? Virker egentlig sånn, ja Spillet må kreve veldig god AI fra dine lagkamerater. Det funker delvis greit i Gears of War, så er spent om Left 4 Dead og Resident Evil spillet vil greie dette. Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Left 4 dead ser ut til å bli supert. Valve har iallefall ry på seg å lage gode spill, og med denne settingen så kan det ikke slå feil? Jeg elsker tanken på å kooperere (ja, jeg norskifiserer) med tre andre, det gir mye mer dybde enn den vanlige formen der du kun har to spillere som spiller sammen. Det må være utrolig tilfredsstillende å få til lagspillet skikkelig og fullstendig smadre all motstand i fillebiter:) Vi går en underholdende vinter i møte Klarer ikke å unngå å fortelle deg at det norske ordet du leter etter er "samarbeide". Lenke til kommentar
fytech Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ser bra ut, men er sabla lei av Source Engine :/ Lenke til kommentar
araziel Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ser bra ut, men er sabla lei av Source Engine :/ Glad de fokuserer på spillbarhet og ikke en ny motor jeg. Trolig spillet jeg gleder meg med til i høst dette. Kan bli tidenes co-op tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg