Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

1 Penis 2 Hull

Gjest Guest_B_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

etter at jeg stengte tråden har jeg blitt gjort oppmerksom på en sykdom/lidelse som heter Hypospadi. Hypospadi er en medfødt tilstand karakterisert ved et ufullstendig utviklet urinrør (uretra) der urinrørsåpningen (meatus) munner feil og kan befinne seg på ulike steder langs undersiden av penis, pungen (scrotum) eller i skrittet (perineum).

mer kan leses her.

Lenke til kommentar

For de som synes dette er morsomt, så vil jeg bare si at dette KAN være en alvorlig lidelse for mange. Man kan ha vanskligheter for å få barn og ha et seksuelt forhold. Enkle ting som å gå på do er noe man gruer seg til.

Hvis noen synes dette er morsomt, så bør dere virkelig skjerpe dere og tenke litt mer på andre enn dere selv.

Til trådstarter:

Jeg vil anbefale å gå til legen.

Lenke til kommentar
For de som synes dette er morsomt, så vil jeg bare si at dette KAN være en alvorlig lidelse for mange. Man kan ha vanskligheter for å få barn og ha et seksuelt forhold. Enkle ting som å gå på do er noe man gruer seg til.

Hvis noen synes dette er morsomt, så bør dere virkelig skjerpe dere og tenke litt mer på andre enn dere selv.

Beklager men kan ikke nekte for at jeg humret litt for meg selv når jeg leste dette innlegget.... grunnen er vel at overskriften gjorde at jeg tenkte han hadde to damer som vil så klart si problemer.

Ser egentlig ikke for meg at dette er spesielt alvorlig, fører vel til at man bør sitte å tisse noe som uansett anbefales alle menn.

Likevel er trolig ikke noe foreldrene ikke vel fra før og har sjekket opp, man har tross alt vært små og hvis foreldrene ser en dag at strålene går i alle retninger har de nok sjekket det opp.

Men for sikkerthets skyld kan man jo alltid kontakte lege for å få en vurdering eller gjort ett inngrep.

Lenke til kommentar
etter at jeg stengte tråden har jeg blitt gjort oppmerksom på en sykdom/lidelse som heter Hypospadi. Hypospadi er en medfødt tilstand karakterisert ved et ufullstendig utviklet urinrør (uretra) der urinrørsåpningen (meatus) munner feil og kan befinne seg på ulike steder langs undersiden av penis, pungen (scrotum) eller i skrittet (perineum).

mer kan leses her.

Det er dessverre litt feil...

Det er en tilstand som kan forårsake splittet urethra.

Mest sannsynlig beskriver trådstarteren, som skrevet, splittet urethra.

Mtp. at denne personene "skriver", vil jeg antar at han har levd et godt del år med denne tilstanden. (Siden han ble født).

Splittet urethra er et fenomen som kan forekomme hos enkelte. Om det er normal? tja...

Sålenger det ikke gi noe "plager" eller "problemer med sexlivet", trenger man ikke behandling.

Vaio :wee:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Guest_Anonym_*

Jeg mener at jeg også har to hull hvor det kommer urin utifra begge.

Har aldri tenkt over det, men i det siste har jeg merket at jeg tisser litt i forskjellige retninger og ikke i en stråle.

Det blir ofte litt søl, men det har bare vært noe jeg har lagt merke til de siste dagene.

På penishodet ser jeg at det faktisk er to hull, og at det går en slags strek/grop mellom de.

Veldig vanskelig å forklare.

Noen som kan si sikkert om jeg har en lidelse eller ikke?

Og til trådstarter... Kan du forklare ossen hullene er plassert i forhold til hverandre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...